Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

het einde van de wereld

anouk
13 jaar geleden

Hallo allemaal,

Ik had laatst weer een droom die ik al eerder had gehad maar dan wel een dikke twee jaar geleden.
Ik droomde dat ik twee kinderen had van Aziatisch afkomst. ik hoorde dat er een aardbeving kwam op het nieuws en ik wou voorkomen dat ik en mijn twee kinderen niet doodgingen. Ik pakte mijn telefoon en ik zag toen ook specifiek een naam in mijn telefoonlijst staan die ik moest gaan bellen. een jongen genaamd Thay.Ook hij was van Aziatisch afkomst Ik ging hem bellen en hij zei dat hij ons ging ophalen. Blijkbaar betekende 'Thay' veel voor me, want toen ik hem zag omhelsden we elkaar innig en stapte ik samen met mijn kinderen in zijn boot en gingen we met zijn vieren ergens heen. Uiteindelijk kwamen we ergens terecht wat va Thay zijn opa was en toen begon de aardbeving. Ik zag iets op me afkomen wat ik niet kon ontwijken en toen werd ik wakker. Ik vond deze droom zo raar, vooral omdat ik specifiek namen binnen kreeg in die droom en ik droom ook steeds over de einde van de wereld.
wat zou deze droom kunnen betekenen?

liefs

matthijs
13 jaar geleden

Hallo Anouk , De meningen over het uitleggen van dromen verschillen nog eens , maar de simpelste reden dat deze droom
op je pad komt is omdat het je herinnert aan wat een deel van jezelf al lang heeft geleerd maar waar je mogelijk niet genoeg bewust van bent. het einde van de wereld betekent niet het einde van je liefde , ontarm dat wat er toe doet ipv het vasthouden aan dat wat je wilt beschermen , alles gebeurt zoals het moet gebeuren. Je kan het zien als een herrinnering of herbeleving waarvan de boodschap het belangrijkst is.

Groet , Matthijs

Logo Droominfo

Droominfo is een droomwoordenboek waar je zelf de betekenis van je droom kan vinden. Je kunt ook over je droom praten op ons forum. Zo krijg je een beter inzicht in je persoonlijke relaties, kan je de dag makkelijker verwerken en krijg je een ongecensureerde blik op je werkelijke gevoelens.

Droominfo, © 2024