Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

Dood, maar wetend dat ik terugkom

Marleen9220
13 jaar geleden

Ik heb een hele aparte droom gehad vannacht. Ik droomde dat ik wakker werd in een witte jurk. Al snel werd mij verteld dat ik dood was. Mij werd ook gemeld dat ik snel weer terug mocht keren naar de aarde, als mezelf. In die tussentijd kon ik in deze verschillende dimensies rondreizen, 'hemel' en aarde. Ik ging dan ook vaak terug naar de aarde en niemand was daar verdrietig, want ze wisten dat ik terug ging komen. Een vriendin van mijn moeder kon mij zien en communiceerde met mij. In de hemel was alles wit en er was veel groen. Ook de mensen waren vrolijk.
Ondanks het feit dat ik dood was, had de gehele droom een hele positieve sfeer en lading. Ik was ook gewoon vrolijk in de droom.
Toen ik wakker werd en de droom voorbij was, had ik wel het gevoel dat ik altijd heb als ik een nachtmerrie heb gehad.
Een verschrikkelijk gevoel.
Weet iemand wat deze droom kan betekenen?

13 jaar geleden

Hoi Marleen.

Ik denk dat jij je vaak afvraagd hoe het is om dood te zijn en wat er kan gebeuren, je hebt er nu over gedrroomd, dat hoeft niet te betekkenen dat je snel dood gaat.
Ik zie het meer als een antwoord op je vragen,het kan zijn dat je een uitterding hebt gehad en dat daar ook dat gevoel vandaan komt.

Of het kan een reinegins proces zijn van onze geest, de weder geboorte van een beter ik ons betere ik, dat zich tot het goede moet wenden , om de strijd van het leven aan te kunnen

Groeten h@ns.

Logo Droominfo

Droominfo is een droomwoordenboek waar je zelf de betekenis van je droom kan vinden. Je kunt ook over je droom praten op ons forum. Zo krijg je een beter inzicht in je persoonlijke relaties, kan je de dag makkelijker verwerken en krijg je een ongecensureerde blik op je werkelijke gevoelens.

Droominfo, © 2024