Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

huwelijk?

13 jaar geleden

Ik zag gisteren op het journaal de aankomst van Dominique Straus-Kahn met zijn vrouw bij de rechtbank in New York. Ik had, ondanks zijn reputatie, toch erg veel medelijden met de man. en ik vond zijn vrouw zo'n sterke vrouw. Dat spookte toch de hele dag door mijn hoofd.

Nu droomde ik vannacht van die man. hij vroeg me ten huwelijk. Kocht mooie kleren voor me. Hij was heel attent. Een oude vriend, die inmiddels is overleden, kwam langs en knikte naar mij alsof hij wilde zeggen dat het goed was.
Heeft deze droom een betekenis of is het alleen maar hersenspinsel van mijn gedachten van overdag?

13 jaar geleden

Hoi lpetsch

Het lijkt wel op een wens droom

Groeten H@ns.

Logo Droominfo

Droominfo is een droomwoordenboek waar je zelf de betekenis van je droom kan vinden. Je kunt ook over je droom praten op ons forum. Zo krijg je een beter inzicht in je persoonlijke relaties, kan je de dag makkelijker verwerken en krijg je een ongecensureerde blik op je werkelijke gevoelens.

Droominfo, © 2024