Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

Hoe herleef ik een droom?

13 jaar geleden

Hallo mijn naam is Jan en ik ben hier net nieuw op de site.

Want ik vroeg mijzelf wat af over een droom die ik zonet had..

Nou.. oke, ik heb net 1 van de meest geweldige dromen uit mijn leven gehad.
Het jammerre is ik kan er nog maar kleine delen van herinneren, die ook langzaam wegvagen.
Is er een manier om deze zelfde droom weer eens te herleven?

Ik ontmoette nieuwe mensen, een nieuwe liefde en maakte dingen mee, die je normaal niet kunt meemaken.
Onbeschrijfelijk!!

Dus als iemand mij hiermee zou kunnen helpen, dan zou ik dat ZEER op prijs stellen!
Alvast bedankt.

Met een vriendelijke groet,
Jan.

1 keer bewerkt. De laatste keer was 13 jaar geleden door Janneman.

Nikos
13 jaar geleden

Helaas is dat zover ik weet niet mogelijk. Wat je wel kan proberen is met die gedachte in slaap te vallen en hopen op het beste.

Wat ik wel weet is dat je niet te graag moet willen dromen. Het echte leven is minstens net zo leuk.
In een droom heb je ook beperkingen. Ooit door een bus aangereden in een droom? Of in brand gestaan? Onwaarschijnlijk. tenzij het je echt is overkomen (en dat hoop ik niet met mijn voorbeelden :P )

Je kan niet goed dromen als je niet weet wat het is of hoe het aan zou voelen.

Dus mijn advies is, doe wat je in je droom deed! Ontmoet nieuwe mensen! ontmoet een nieuwe liefde! Doe eens gek!

Volgens mij schuilt in dromen altijd een kern van waarheid. En in sommige gevallen, en kijkje in de toekomst. Dus wie weet komt je droom wel uit. Of in ieder geval een stuk ervan.

Logo Droominfo

Droominfo is een droomwoordenboek waar je zelf de betekenis van je droom kan vinden. Je kunt ook over je droom praten op ons forum. Zo krijg je een beter inzicht in je persoonlijke relaties, kan je de dag makkelijker verwerken en krijg je een ongecensureerde blik op je werkelijke gevoelens.

Droominfo, © 2024