Goedendag mensen,
Ik ben net 5 minuten wakker en er gebeurde egt iets heeeel raars in mijn droom.
In mijn dromen ben ik altijd nog wel redelijk bewust van wat er aan de hand is, ik kan ook met gemak wakker worden uit een droom op het moment dat ik dat wil, alhoewel ik moet zeggen dat ik het niet altijd heb (meestal lopen de meeste dromen waar ik helemaal in mijn sas zit onbewust).
De droom van net had echter iets heel raar; Ik was op een feestje een beetje met de dames aant flirten, en ik merkte al dat er 2 meisjes op de bank zaten die de hele tijd naar mij zaten te kijken. Ik loop weg van een gesprek met iemand anders (weet overigen niet van wie), en ik glijdt uit maar alleen zo dat ik mijn evenwicht verlies, en dus niet vol op mijn smoel ga. Op dat moment kijk ik echter naar die 2 dames en ik zie dat ze moeten lachen omdat ik half op mijn bek ging. Toen bedacht ik mijzelf, de mensen in je droom is het onbewustzijnde in je hoofd (beetje vaag uitgelegd maar als je inception hebt gezien, begrijp je wat ik bedoel ;)) Dus ik bedacht dat ik wel een praatje met mijn onbewustzijn wou maken (want ik was op dit moment bewust van wat ik deed, terwijl daarvoor in de droom ik onbewust droomde) alleen op het moment dat ik mijn eerste stap zette richting die 2 meisjes die in mijn beleving mijn onderbewustzijn vertegenwoordigde kapte de droom en werd mijn zicht wazig en het leek in mijn hoofd alsof er 1 grote chaos was, wat overigens niet lang duurde. Het was net alsof er in 1 keer de film werd stopgezet. Hierna was ik ook direct wakker. Toen ik wakker lag in mijn bed zat ik nog in die fase dat je je niet kan bewegen (sleep paralys, wat ik overigens nog nooit gehad heb!), waarna na 2/3 seconden gewoon weer alles normaal was.
Iemand een idee hoe dit kan of wat dit is?
Met vriendelijk groet
KBS