Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

Dromen dat echtgenoot kinderen heeft bij een ander

Dreamer123
13 jaar geleden

Hallo,

Ik heb de laatste drie nachten steeds gedroomd dat mijn man (die in het echt al drie kinderen heeft bij zijn ex) nog meer kinderen heeft bij een andere vrouw.

In de droom is alles hetzelfde als in het echte leven, ook dat hij 3 kinderen heeft bij zijn ex.
Maar hij heeft dan in ene ook kinderen bij nog een andere vrouw.

In de eerste droom had hij nog twee kinderen bij een buitenlandse vrouw, dat waren erg nare kinderen. Een kleine jongen en een ouder meisje.
In de tweede droom had hij een vierde kind met zijn ex, maar die woonde al vanaf de geboorte bij ons. Een kleine jogen. Zijn andere drie kinderen kende dit kind ook niet.
In de derde droom had hij nog twee kinderen met een vrouw in Roemenie. Een ouder meisje en kleinere jongen.

In alle dromen ben ik gewoon getrouwd met hem en dat blijft ook zo. De relatie is ook in de dromen gewoon goed.
Wat betekend dit?

Dreamer123
13 jaar geleden

Heeft niemand een idee?

Logo Droominfo

Droominfo is een droomwoordenboek waar je zelf de betekenis van je droom kan vinden. Je kunt ook over je droom praten op ons forum. Zo krijg je een beter inzicht in je persoonlijke relaties, kan je de dag makkelijker verwerken en krijg je een ongecensureerde blik op je werkelijke gevoelens.

Droominfo, © 2024