Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

Wat wil mijn oma mij zeggen?

Ricki
13 jaar geleden

Mijn oma is al 12 jaren overleden. Ik heb nog nooit eerder over haar gedroomd. Niets heeft mij de afgelopen tijd aan mijn oma herinnerd, dus het zien van mijn oma in mijn droom kwam voor mij geheel onverwachts. Nu droomde ik deze week dat zij samen met mij en mijn beste vriendin in de woonkamer zat te praten. Het was in het huis van mijn moeder. Mijn oma zag er opvallend mooi uit, gezond en fit, haar huid was mooi en ook haar haar. Dit viel mij echt op in mijn droom.
Toen ze aan mijn vriendin vroeg hoe haar (al 20 jaar) overleden vader heette, zei ze hem te kennen van vroeger. Ze begon allerlei bevestigings vragen te stellen aan mijn vriendin over haar vader om aan te geven dat ze hem heel goed kende en heel veel over hem wist te vertellen. Het gevoel in de droom was heel erg intens. Het was voelbaar dat het heel veel voor mijn vriendin betekende dat mijn oma zoveel wist te vertellen over haar vader.
Toen ik de volgende dag mijn droom begon te herinneren, voelde ik weer het intense gevoel waardoor ik zelfs spontaan verdrietig werd.
Het gekke is dat in werkelijkheid mijn oma en mijn beste vriendin elkaar nooit hebben gekend. Ik heb zelfs de vader van mijn vriendin nooit gekend.
Wil mijn oma mij soms iets zeggen? Of zou dit wat anders kunnen betekenen? Ik ben zo benieuwd want het laat me niet los.

13 jaar geleden

Hoi Ricki

Wat jou oma wil vertelen is dat er op zielsniveau geen geheimen zijn aan gene zijde, een hogere ziel weet alles over de lagere sferenen ook die zielen die daar vertoeven.

Kijk maar wat je er mee kan.

Groeten H@ns.

Diana
13 jaar geleden

Hallo Ricki,

Ik las je bericht en ik kreeg helemaal kippevel.
Wat het betekend zou ik niet weten.
Maar ik wilde toch een berichtje achterlaten.
Misschien kan je deze droom koesteren, het lijkt me zeer speciaal dat je je oma zo dichtbij je heb gehad.

Groet,
Diana

Samantha
13 jaar geleden

Hallo Ricki,

Dat je oma er zo goed uit ziet in je droom laat zien dat ze gelukkig is en het goed heeft.
Wat betreft de vragen die je oma heeft gesteld ben ik het wel met hans eens. Ze laat je weten dat ze alles weet maar misschien is dit ook een teken om eens met je vriendin over haar vader te praten en misschien ook over de dingen die je oma gevraagt had aan haar in je droom

Samantha

Logo Droominfo

Droominfo is een droomwoordenboek waar je zelf de betekenis van je droom kan vinden. Je kunt ook over je droom praten op ons forum. Zo krijg je een beter inzicht in je persoonlijke relaties, kan je de dag makkelijker verwerken en krijg je een ongecensureerde blik op je werkelijke gevoelens.

Droominfo, © 2024