Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

Spin in oor (betekenis?)

Zebra
13 jaar geleden

Hallo,

Ik ben benieuwd of iemand me meer kan vertellen over mijn droom (betekenis).

Ik droomde dat ik buiten, in de achtertuin van mijn ouders stond. Ik had jeuk in mijn oor.
Mijn moeder keek in mijn oor. Ze zag dat er een spin in zat en haalde deze eruit. Het was een apart spin.
Hij was groot en het opvallende was dat zijn poten verlengd waren in het wit. Voor de rest was hij zwart.
Toen de spin uit mijn oren was, was hij nog intact en rende hij over de grond weg.
Ik was opgelucht dat hij uit mijn oor was, maar was bang dat er nog meer spinnen in mijn oor
zouden zitten. Ik besloot om de volgende dag naar de huisarts te gaan, zodat hij met
een oorkijker in mijn oren kon kijken of er nog meer in zat (dit was alleen een gedachte).

tanuchka
13 jaar geleden

ik had niet lang geleden ook een droom over spinnen die in mijn oren zaten.
mij hebben ze gezegd dat een teken is dat je meer aandacht zult moeten besteden aan het andere geslacht.

bij mij klopte het wel dus misschien klopt het ook voor jouw.

Logo Droominfo

Droominfo is een droomwoordenboek waar je zelf de betekenis van je droom kan vinden. Je kunt ook over je droom praten op ons forum. Zo krijg je een beter inzicht in je persoonlijke relaties, kan je de dag makkelijker verwerken en krijg je een ongecensureerde blik op je werkelijke gevoelens.

Droominfo, © 2024