Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

achtervolging

13 jaar geleden

hoi ik heb vancht gedroomt over 3 mannen eerst kwamen zij op mijn werk alsof ze iets moesten repareren ik vertrouwde dit niet en zij heren ik moet jullie vertellen dat alles wat hier gebeurt opgenomen word en ik wees naar de camera die daar hing. hier werden zij erg onrustig van. het leek alsof ze aan het overleggen waren wat ze nu moesten doen Later toen ik op weg naar huis was had ik het gevoel dat er iets niet klopte en ben ik een andere weg dan normaal gelopen heel snel. Die mannen kwamen mij achterna zij waren op de hoek aan het wachten langs de weg die ik normaal altijd ga. Ik kwam nu in de buurt van huizen. en die mANNEN namen wat meer afstand. toen ik thuis kwam heb ik het hele verhaal aan mijn man vertelt. toen werd ik wakker.
Deze droom speelt zich af op mijn vorige baan en in de omgeving van mijn ouderlijk huis. ik kwam wel aan in mijn eigen huis was wel al getrouwd maar had nog geen kind.

Later in mijn droom liet mijn man een afbeelding zien en daar stond 1 van de mannen op die mij achtervolgde. Ik werd er heel paniekerig van en mijn man reageerde er niet echt op. hij was wel verbaasd.

Wat zou deze droom kunnen betekenen??

13 jaar geleden

Hoi marinne 1987

Achtervolgingen komen vaak voor in nachtmerries. Soms proberen we te ontsnappen aan een moordenaar, wilde dieren, een boze schoonmoeder, kwaadwillende buren, maar soms ook aan een opdringende geliefde.

De onbekende man in de droom symboliseert de schaduwkant van de dromer. Vaak is de onbekende achtervolger in onze dromen de duistere kant van onszelf.

Grroeten H@ns

Logo Droominfo

Droominfo is een droomwoordenboek waar je zelf de betekenis van je droom kan vinden. Je kunt ook over je droom praten op ons forum. Zo krijg je een beter inzicht in je persoonlijke relaties, kan je de dag makkelijker verwerken en krijg je een ongecensureerde blik op je werkelijke gevoelens.

Droominfo, © 2024