Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

Horrorfilm/vriendin

Jeroenski
13 jaar geleden

Hallo,

Ik heb vannacht meerdere keren dezelfde droom gehad.
Het kwam er op neer dat mijn vriendin beneden was in huis, ik was even gaan slapen.
Toen ik wakker werd bleek ze ontvoerd te zijn.
Vervolgens moest ik allemaal opdrachten doen net als in de horrorfilms van Saw plus ik moest 500.000 euro losgeld meenemen.
Bij de eerste opdracht verloor ik echter al waardoor ik dood ging. Hierna kon ik opeens een stuk terug spoelen voor de eerste opdracht.
Daar zei ik: ik stop ermee, ik ga naar huis, kon vervolgens een trap op lopen richting een uitgang. Nog voordat ik dit had gedaan schrok ik wakker.
Mijn vriendin had leefde niet in hele slechte omstandigheden terwijl ze ontvoerd was en leek het ergens zelfs wel prima te vinden

Zitten er betekenissen achter het stuk dat ik opdrachten moest doen en dergelijke?
En wat houd het in dat mijn vriendin het wel goed leek te vinden?
Of gaat het hier alleen om een zgn ontvoeringsdroom?

Jeroenski
13 jaar geleden

een aanvulling op de droom die ik me zojuist herinner:
Voordat ik in slaap viel kreeg ik een soort woedeaanval.
Deze was niet gericht tegen mijn vriendin maar was meer frustratie die eruit kwam.
Toen ben ik van beneden weggelopen naar mijn slaapkamer waarop ik dus in slaap viel.
En toen ik wakker werd kwam ik dus beneden en was mijn vriendin weg..

Logo Droominfo

Droominfo is een droomwoordenboek waar je zelf de betekenis van je droom kan vinden. Je kunt ook over je droom praten op ons forum. Zo krijg je een beter inzicht in je persoonlijke relaties, kan je de dag makkelijker verwerken en krijg je een ongecensureerde blik op je werkelijke gevoelens.

Droominfo, © 2024