Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

Droom zonder 1 bepaald onderwerp

Meerrie
13 jaar geleden

Hallo,

Vannacht had ik een hele rare droom. Ik droom wel vaker raar, maar nu was er echt geen touw aan vast te knopen.
Ik hoopte dat iemand van jullie een beetje weet wat dit allemaal eventueel zou kunnen betekenen.
Hij ging zo:

Ik was in een grote grijze ruimte, het leek een beetje op een treinstation wat aan het verbouwen was, want ik zag ook allemaal hekken en onbemande machines. er waren veel van die grijze platen die er liggen zodat je niet op het zand hoef te lopen. ook waren er een aantal trappen, maar alles was heel grijs.
Er waren heel veel mensen, een paar kon ik wel, die waren van school, mijn sport of gewoon mensen uit de plaats waar ik woon. maar de meerderheid kon ik niet.
In een van de verdiepingen boven in de grijze ruimte was een soort winkeltje, ik kan niet meer zeggen wat ze verkoopten. daar begon mijn droom, ik zat in een rolstoel (wat ik dus normaal niet zit). het was heel druk in de winkel en ik stond ergens voor in de rij. totdat ik langs een donker meisje reed, die werd heel boos op mij, ze zei dat ik asociaal was. ik reed weg en stond op uit mijn rolstoel, toen begon ik te rennen, heel lang, over de trappen, de platen, ik sprong over dingen heen, ik was een soort aan het freerunnen.
Op een gegeven moment kwam ik ergens terecht waar een soort machines waren, het waren allemaal dezelfde machines en stonden netjes in een paar rijen breed en dik door de ruimte. ik kroop onder de machines door, samen met iemand anders. ik weet dat ik diegene kon maar ik kan nu niet meer zeggen wie het was. toen we onder de machines vandaan waren liepen we door een hek en kwamen in een donkere ruimte met aan een kant een soort garagedeur, die viel in een keer weg, wij werden bang en gingen terug, ik als eerste onder de machines, maar voordat hij er onder kon kwamen er mensen. hij bleef achter het hek staan en ik stil onder de machines. die mensen hadden 2 honden bij zich, een grote en een kleine. eerst rende het kleine hondje onder de machines door op me af, ik draaide hem om en hij rende gewoon weer terug. toen kwam de grote hond, ook onder de machines door. op de een of andere manier kon ik zo'n houding aanemen dat de hond zo onder mij door liep.
Toen liepen de mensen weer weg en ik kroop weer verder terug, zonder die andere persoon. ik kwam weer in de grijze ruimte en kwam een vriendin van mij tegen, ze wees een leuke jongen aan, hij knipoogte naar me. zelf heb ik hem nog nooit gezien. Daarna ging ik weer Freerunnen, er waren meer freerunners in de ruimte, dus ik was niet de enige die aan het rennen en springen was.
Toen ik weer naar mijn rolstoel ging en weer ging zitten kwam ik het donkere meisje weer tegen, we kregen ruzie, weer omdat zij vond dat ik asociaal was. ik ging staan en zei 'gelukkig ben ik groter dan jij' en rende weg (ik "freerunde" weg eigenlijk). Dat freerunnen vond ik heerlijk, ik kon het rennen eindeloos uithouden, ik kon vallen zonder pijn en was sneller dan ooit.
Toen hat ik het gevoel dat het "tijd" was en moest naar een trein, samen met 2 andere liep ik er naartoe.
De leuke jongen was de conducteur. Ik weet niet meer precies waarom maar we waren te laat of we mochten niet in de trein maar we moesten in ieder geval zorgen dat de leuke jongen ons niet zag. Dit laatste is allemaal een beetje vaag maar ik weet nog dat het eindigde met het vluchten voor iets, volgens mij de leuke jongen.

Hij is heel erg lang zie ik nu, en ook heel vaag zoals ik al zei haha.
Hopelijk kunnen jullie er iets mee!

Meerrie
13 jaar geleden

Niemand een idee?

Logo Droominfo

Droominfo is een droomwoordenboek waar je zelf de betekenis van je droom kan vinden. Je kunt ook over je droom praten op ons forum. Zo krijg je een beter inzicht in je persoonlijke relaties, kan je de dag makkelijker verwerken en krijg je een ongecensureerde blik op je werkelijke gevoelens.

Droominfo, © 2024