Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

Iemand enig idee?

13 jaar geleden

Ik droomde dat ik in mijn eigen kamer was, het was donker midden in de nacht voor mijn gevoel, maar ik kon alles heel goed zien.
Mijn kat jankte omdat die naar binnen wilde en zat onder mijn raam, die op een klein kiertje stond. Toen ik het raam open wilde doen kwam er een hele grote havik aan, mijn kat was bang en ik deed het raam open om hem naar binnen te laten maar hij durfte niet. Achter de havik zat ook nog een jonkie/kleinere havik. Hij keek mij heel doordringend aan en vloog de hele tijd heen en weer. Later zag ik pas dat er ook een kleine bruine uil zweefte en die leek zich er niets van aan te trekken. Vervolgens zat ik alleen maar naar die uil en die havik te kijken want ik snapte niet wat ze nou wilde, ze deden mijn kat ook niets uiteindelijk. Daarna vlogen ze alle 3 weg..

13 jaar geleden

Hoi philine

Ik denk dat die vogels je ergens voor willen waarschuwen, dus wees op je hoede.

Meestal heeft zij de poes een seksuele betekenis, maar zij staat ook voor ongebondenheid, onverwachte wendingen, eigenzinnigheid, voorzichtigheid, sluwheid, gluipergheid, geluk en ongeluk.

Kijk maar of je er iets mee kan

Groeten H@ns.

Logo Droominfo

Droominfo is een droomwoordenboek waar je zelf de betekenis van je droom kan vinden. Je kunt ook over je droom praten op ons forum. Zo krijg je een beter inzicht in je persoonlijke relaties, kan je de dag makkelijker verwerken en krijg je een ongecensureerde blik op je werkelijke gevoelens.

Droominfo, © 2024