Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

Iemand a.u.b uitleg?

Anoniempje62
13 jaar geleden

Hoi,

Ik had laatst een droom dat ik met een vriend was die ik niet meer spreek door ruzie etc. We waren op zijn kamer in bed, we hadden sex en het voelde goed. Toen we klaar waren ging hij naar beneden en ik volgde later ook. Het rare was dat toen ik beneden kwam het mijn woonkamer was terwijl we in zijn bed lagen. Ik durfde hem niet aan te kijken want ik voelde mij gebruikt. Toen ik de deur opende van mijn woonkamer zat hij op de bank ik zei niets, liep naar de keuken en vroeg toen of hij wat te drinken wou dat wou die. Toen werd ik wakker.

Wat zou dit kunnen betekenen?

13 jaar geleden

Hoi

Geslachtsgemeenschap heeft niet altijd met seks te maken. Vaak betekent het geestelijke bevruchting, voldoening en een geestelijke wedergeboorte.

De kamer is het binnenste van het huis, dus in feite het centrum van ons eigen ik.

Het bed is de ruimte van onze geborgenheid waar we rust, warmte en seksueel genot vinden.

In de keuken wordt ons voedsel bereid en is dus de bron van onze energie. De keuken staat dan ook symbool voor het voedende in onszelf. In de keuken van onze droom vinden psychische veranderingen plaats.

Dat zij zo,n beetje de beteknissen van jou droom symbolen, ik denk dat er voor jou betere tijden aan zullen komen

Kijk maar of je er wat mee kan.

Groeten H@ns.

Logo Droominfo

Droominfo is een droomwoordenboek waar je zelf de betekenis van je droom kan vinden. Je kunt ook over je droom praten op ons forum. Zo krijg je een beter inzicht in je persoonlijke relaties, kan je de dag makkelijker verwerken en krijg je een ongecensureerde blik op je werkelijke gevoelens.

Droominfo, © 2024