Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

boot

13 jaar geleden

Vannacht droomde ik dat ik een boot bestuurde. De boot ging te hard en ik moest laveren om andere boten te ontwijken.
Ik botste tegen een bootje aan waar ik ook in bleek te zitten. Ik was dus op twee plekken tegelijk.
De boot waar ik tegen aan botste sloeg om en ik zag mezelf onder water verdwijnen.
Daarna zag ik mensen mij uit het water halen en terug in de boot zetten. 'Ik had een rood vest aan.
Ik dacht nog "dit ga ik niet redden want ik kan niet goed zwemmen en ben bang voor water""
Verklaring?

13 jaar geleden

Hoi cinderella

De boot brengt ons naar een nieuwe toekomst. Rustig water betekent daarbij rustig vaarwater, onrustig water betekent onrust en onevenwichtigheid

Rood is al vanouds het symbool van de liefde, het bloed maar ook van de strijd en het gevaar.

Ik denk dat je vaak in botsing komt met je zelf en daar aan wat moet doen, om een echte botsing met je zelf te vermijden, je bent waarschijnlijk al een keer gewaarschuwd en toe niet goed hebt geluisterd.

Kijk maar of je er wat mee kan.

Groeten H@ns.

Logo Droominfo

Droominfo is een droomwoordenboek waar je zelf de betekenis van je droom kan vinden. Je kunt ook over je droom praten op ons forum. Zo krijg je een beter inzicht in je persoonlijke relaties, kan je de dag makkelijker verwerken en krijg je een ongecensureerde blik op je werkelijke gevoelens.

Droominfo, © 2024