Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum
Hoi allemaal. Ben vaak op dit forum geweest maar vraag me af of er ook mediums zijn die willen/kunnen invoelen op een situatie? Aangezien ik een beetje verward ben, droomde vorige week dat dinsdag-avond iets ging gebeuren en het is net gebeurd, weliswaar in een droom.
Viel toenstraks om 19:00 ál in slaap (normaal nooit!) nét wakker, had gedroomd dat er een wit licht schijnend op me neerviel (en hoorde letterlijk 'nu komt het') ik kon door mijn armen te strekken in dat witte licht komen (figuurlijk strekken, zag mijn armen niet letterlijk). Ik strekte mijn armen met alle macht en wilde opgenomen worden in dat mooie schijnende, neerkomende licht maar weet niet wát het precies was om een of andere reden werd ik maar niet meegeslurpt in dat licht. Weet wel dat ik in de droom "cold-feet" (angstig worden op het moment dat het écht gebeurd) kreeg en toen werd ik half-wakker, tijdens het half-wakker zijn had ik direct een spijtsgevoel. Direct werd ik wéer teruggetrokken in de droom (en het licht) en moest weer mijn armen strekken om "meegeslurpt" te worden, ik deed het met alle kracht maar wéér werd ik angstig. En bij die angst werd ik helaas weer wakker.
Nu ben ik ontzettend bang dat ik éindelijk de kans kreeg om over te gaan na gene zijde (in m'n slaap en dus zonder pijn) en dat ik het nu door "cold-feet" zelf verpest heb. Maar wat ik niet snap dat ik die angst hélemaal niet in het echt heb, ik denk tot het cold-feet zijn geweest. Strekte mijn armen met al mijn macht, maar op een of andere manier lukte het gewoon niet. Snap er niks van. Moet ook toevoegen dat het als een droom aanvoelde en niet als realiteit zoals bij BDE's geschreven staat.
Nogmaals, het is iemand's eigen keuze die keuze te maken hé, respecteer dit a.u.b mensen. Iemand die verdriet heeft en wil overgaan heeft geen advies nodig mensen, maar liefde en begrip. Still hoping people in this world will change... focussing on inners, love and equality...
Oh, hélemaal vergeten de situatie uit te leggen! Sorry voor deze mega-teksten maar ik leg het tóch uit omdat het anders verkeerd geintrepeteerd kan worden.
Ben heel m'n leven extreem onzeker, verlatings-angsten en intense huil-buien (elke dag) en dit met een intensiteit wat gewoon niet meer redelijk is. Snap dat ik lessen moet leren in m'n leven maar de minachting, buitensluiting en het pesten en negeren om m'n "lelijke" uiterlijk gaat gewoon buiten iedere menselijke fatsoens-norm. Neem iemand het me dan nog kwalijk niet meer in de buiten-wereld te leven? Wil gewoon niet als heks behandeld worden op straat, school, elke o.g. Hoe kun je dit soort humiliëren nog relativeren als duizenden mensen je zo hatelijk behandelen? Weet je hoeveel verdriet dit doet!? Waarom kan ik niet gewoon één leven normaal uitzien.. want droomde dat ik in m'n vorig leven ook een lelijke vrouw was wat zich lettelijk opsloot dus kennelijk leer ik langzaam? Snap dat dit alles gebeurd om mij iets te leren (en door die lessen kan ik transformeren, voor m'n eigen best-wil. weet het) maar als ik al reincarnaties lang het niet volhoud op aarde waarom mag ik niet gewóón gaan? Wil gewoon niet meer leven (met dit gezicht) op deze beyond hypocrite, oppervlakkige aarde waar mensen ook nóg eens alles ontkennen! En met beide maten meten.
In dit universum is er altijd een eigen keuze, en als het mijn keuze is om zelf-moord te plegen, nou dan is dat mijn keuze. Ben ál jarenlang aan 't bidden na "god ofwel: de liefdes-bron" of ik gewoon over mag gaan. Liefst in m'n slaap, zonder pijn. Weet dat zelf-moord geen problemen oplost (in fact brengt het je verder van huis in je spirituele ontwikkeling aangezien m'n lessen juist essentieel zijn om te transformeren en kennelijk kan ik mijn persoonlijke ziels-lessen alleen hier op aarde leren) en leer ik die lessen niet, dan zal ik dus ook niet kunnen terug transformeren na de bron. Weet ik allemaal. Maar nogmaals: als ik hier gewoon niet meer wil zijn, dan is dat mijn keuze! Dan maar achteruitgaan in m'n ontwikkeling, dan maar de gevolgen slikken. Heb dit ook héél duidelijk in alle gebeden aangegeven, dat ik tottaal verantwoordelijk ben voor alles en mijn overgaan en als ik daarvoor de gevolgen zal moeten dragen, so be it. Maar dan is het wel mijn keuze geweest!
Nogmaals, het is iemand's eigen keuze die keuze te maken hé, respecteer dit a.u.b mensen. Iemand die verdriet heeft en wil overgaan heeft geen advies nodig mensen, maar liefde en begrip. Still hoping people in this world will change... focussing on inners, love and equality...
weetje meid, dit is zo overduidelijk dat jij in dit leven bent om je ''lelijke gezicht'' te accepteren.
misschien is het ook wel is goed als je is langs een medium of een paragnost gaat die kan je hierin een mooie uitleg geven.
ik kan het ook wel,, maar een persoonlijke uitleg en ondersteuning heeft veel meer voordelen.
kus
Alleen al dat ,,weet je meid'' is zo denigrerend. Iemand met zo'n uitspraak (tegenover iemand die als geen ander behoefte aan begrip heeft) moet zich schamen zich medium te noemen, en zogenaamd de beste intensies met mensen te hebben. Bah wat zijn mensen hypocriet. Jou minachtende uitspraak met je ,,weet je meisje'' geeft aan hoe je jezelf als "beter" of "wijzer" ziet. Schaam je, en dan je laatste zin ,, maar een persoonlijke uitleg en ondersteuning heeft veel meer voordelen'' is zeker op geld uit. En zoiets durft zichzelf paragnost/medium te noemen, als je zegt spiritieel te zijn dan wees het ook. En toon je zogenaamde liefde aan mensen die het als geen ander nodig hebben.
,,weet je meid'' Jou les is overduidelijk niet meer minachtend op anderen neerkijken. Goeden dag.
In plaats van tot mensen je enig (maar enig, komop mensen!) begrip geven, duwen ze je nog méér en méér de afgrond in. Maar het is wel erg opvallend dat knappe of Doutzen Kroes alle aandacht, begrip en liefde van alle mensen krijgen, in fact van miljoenen massa's. Vind je het gek als iedereen me zo verwaarloosd dat ik na een leven onderdrukt te zijn dan 'dit soort' teksten plaatst? Dat moet maar gerelativeerd worden? Ik zou zeggen onderga het zelf eens om door IEDER mens die je op een normale dag tegenkwam aangekeken, uitgescheld en behandeld te worden als een monster. Altijd onderaan staan, altijd alléén in een hoekje staan. En dan zoek je begrip, op een forum (waarvan je de illusie had) daar zullen wel wat begripvollere, ruimdenkerdere. verder ontwikkelde zielen begrip voor iemand die in de agrond zit hebben. Maar néé hoor.
Oordeelende mensen. Onderga eérst zelf een leven waardoor je door duizenden mensen gehaat word. Waarom moet ik verwaarloosd worden (door een té grote massa aan mensen) om mezelf te leren accepteren? Nu worden levens (reincarnaties) verpest aangezien ik na levens nog steeds niet geleerd heb, dus deze "methode" werkt toch niet bij mij? Waarom mog ik dan gewoon niet normaal uitzien? WIl "god" wel dat ikmezelf accepteer. acties zeggen meer dan woorden. Waarom moet je pijn ondergaan om te leren. terwijl als ik knap was geweest had ik mezelf allang geaccepteerd. Láát maar, leef jullie leven allemaal, hak de fucking knoop wel zelf door.
Hoop alléén dat mensen er ééns een les uit leren i.p.v te oordelen en gewoon IEDER mens liefde (evenveel als na de knappe) te geven. Maar als ik zo na de realiteit en de acties en woorden van mensen kijk dan blijft dat een eeuwig illusionaal voorruitzicht.
Droominfo, © 2024