Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

Mijn rare droom

13 jaar geleden

Hoi.

Laaats droomde ik dat ik in een ruine zat met mijn zusje. Het was heel raar want ze had haar haar geknipt en ze leek een stuk jonger. Toen ging ze weg en kwam mijn vader met andere mensen. Ze waren aan het praten en ik ontdekte dat mijn tanden aan het wiebelen en helemaal stuk waren. Ik riep en riep en riep mijn vader dat hij me moest helpen en naar de tandarts brengen, maar hij zei de hele tijd dat het over ging en hielp me dus niet. Ik bleef daar hulpeloos in de kamer zitten.
Ik werd wakker en rende naar de spiegel om naar m'n tanden te kijken, maar natuurlijk stonden ze gwn recht als altijd.
Weet iemand wat dit betekent?

Groetzz

1 keer bewerkt. De laatste keer was 13 jaar geleden door irisss.

13 jaar geleden

Hoi irisss

De ruïne van een kasteel of burcht duidt op het vergankelijke waar we in het leven allemaal mee te maken hebben. Het zou kunnen betekenen dat we eindelijk eens moeten gaan leven voordat het te laat is.

De vader die we in de droom tegenkomen is vaak de man die ons bij staat met zijn raad of ons wil manen tot discipline.

Een droom over tanden voorspelt dat u op onplezierige wijze met ziekte of onrustige mensen in aanraking zult komen. Wanneer u droomt dat uw tanden loszitten staan u mislukkingen en slechte tijden te wachten

De kamer is het binnenste van het huis, dus in feite het centrum van ons eigen ik.

Je vader zegt dat het van voorbij gaan de aart is, maar je moet er wel wat voor doen en dat si voluit leven.

Kijk of je er wat mee kan.

Groeten H@ns.

13 jaar geleden

@Hans

dankjewel! Hier kan ik wat mee (:

mvg, irisss

Logo Droominfo

Droominfo is een droomwoordenboek waar je zelf de betekenis van je droom kan vinden. Je kunt ook over je droom praten op ons forum. Zo krijg je een beter inzicht in je persoonlijke relaties, kan je de dag makkelijker verwerken en krijg je een ongecensureerde blik op je werkelijke gevoelens.

Droominfo, © 2024