Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

dromen over kerkhof met dode mensen en auto ongeluk

Jolanda
17 jaar geleden

Ik zou graag willen weten wat deze dromen betekenen..

Toen mijn oma overleed begon ik met dromen over dat ik op een begraafplaats stond bij mijn oma's steen. Om mij heen stonden allemaal mensen die overleden waren inclusief mijn oma en nog meer mensen die ik kon die overleden waren.
Ik droomde dit iedere nacht tot een week daarna. Maar iedere nacht kwamen er mensen bij en ze kwamen ook steeds dichterbij. (ze stonden in kringen, de binnenste kring kwam steeds dichterbij). De droom hield op toen de binnenste kring strak om mij heen stond.

Droom nummer 2.

Vorige week droomde ik dat ik met spoed ergens heen moest (in mijn auto) en dat de remmen het niet meer deden. Waardoor ik over de kop sloeg en er een ongeluk ontstond. Deze droom heb ik al een keer gehad toen mijn oom hartklachten kreeg. Nu krijg ik aankomende vrijdag een operatie. Zou die droom hiermee te maken kunnen hebben?

Alvast bedankt.
Jolanda

17 jaar geleden

droom nummer 1 zegt dat je je oma heel erg mist en wou dat je met haar kon praten en bij haar wou zijn tip: als je een foto van je oma of iets van je oma in je handen houdt en dan de yoga stand doet dan kun je mischien wel met haar praten(bij mij is dat gelukt alleen moest ik wel huilen) en nummer 2 zegt dat: je bang bent dat jij of je familie iets overkomt PS: ik denk dat het er wel mee te maken heeft (mischien kun je aanvoelen wanneer het met iemand slecht gaat probeer het maar eens uit!)

Bijlagen:
openen | downloaden - elyonroses.jpg (63.9 KB)
openen | downloaden - winx_movie01.jpg (9 KB)
S. Fortune
14 jaar geleden

Graag wat hulp bij mijn droom.

Ik loop een kerkhof in zo rond de middag het ziet er gewoon goed verzorgd uit. Voor mij heb ik mijn zoontje in de kinderwagen en naast mij mijn dochter die dicht achter mij gaat lopen omdat ze bang is. Niet bang zijn mamma is bij je zeg ik tegen haar ik kijk om mij heen en zie ronde en een heleboel gekruisde grafstenen op dat zelfde moment voel ik een heleboel zielen die bij de grafstenen horen (dit voel ik tijdens het dromen) eerst goed en dan belaste zielen heel zwaar door elkaar heen. Ik loop verder en zie een klein groepje mensen waar ik blijkbaar bij dat groepje moet aansluiten met een pastoor. Ik ben nog aan het lopen en zie een doodskist tevoorschijn komen met een hele diepe onderkant en losse bloemblaadjes die een beetje van de kist afdwarrelen. Ik weet niet precies waar maar denk vlak voor ik wakker werd riep ik nog tegen de belaste zielen : Leave my kids the fuck alone.

Heel blij dat ik wakker was het was een zware droom dit keer. Ik hoop dat ik een uitleg kan krijgen zodat ik het begrijp \
Dank

14 jaar geleden

Hoi S. Fortune

Weet ook nog of het winter of voorjaar was of zomer

goeten H@ns.

Logo Droominfo

Droominfo is een droomwoordenboek waar je zelf de betekenis van je droom kan vinden. Je kunt ook over je droom praten op ons forum. Zo krijg je een beter inzicht in je persoonlijke relaties, kan je de dag makkelijker verwerken en krijg je een ongecensureerde blik op je werkelijke gevoelens.

Droominfo, © 2024