Ik ben iets gaan drinken bij "vrienden", 4 gewone pintjes, 1 shot tikila, maar meer weet ik niet van. Na men laatste pint ben ik over school beginnen praten, maar daar na in slaap gevallen vanaf dan weet ik niets meer. Ik ben wakker geworden in het ziekenhuis met een toegenaaide arm en ben dan opzoek gegaan naar wat er was gebeurt... Ik ben in conflict gekomen op dat "feestje", heb iedereen beginnen uitschelden, ben over de carpoort geklommen ( er was een deur, maar toch...) heb me ma gebelt dat ze onmiddelijk moest komen, ben in mijn bed gekropen, daarna men kamer afgebroken, men pa van de trap gestamt die meer 1 been heeft, terug naar men kamer gegaan, door de ruit gekropen, 2 grote ramen ingehooit, de overgebuur die me wou kalmeren af geranselt... dan zijn ze me komen halen... Ik frustreer me enorm veel, maar zo erg heb ik nog nooit gereageerd normaal ben ik bewust van mijn buien... Ik ben dit al een paar dagen aan het verwerken en bespreekbaar te maken hoe het komt dat ik plots een beest ben terwijl ik juist uitzonderlijk toch een goeie dag heb gehad... Ondertussen naar men psychologe geweest en straks naar een psychiater, want ik wil rust in me hoofd die ik nog geen 19j heb gekent... ten 1ste wil ik dit gewoon wat van me aftypen en hopelijk krijg ik feedback want dat heeft me wat hoop...