Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

Vriend, wilt me delen,

Drea
13 jaar geleden

Hallo allemaal,

Heb vandaag zo raar gedroomd
Dat me vriend me wou delen met zijn vriend.. In een huis waar ik opgesloten was
Het was angstig, ik probeerde weg te gaan, ramen en deuren waren op slot, gilde om hulp...
Maar niemand kwam... Het is me gelukt om uit dat huis te ontsnappen

Stuurde een berichtje met help en het adres waar ik was... En in eens was ik buiten met me tas en er kwam een politie agente .. Die ik om hulp vroeg.. Ze had het berichtje ook gelezen en mocht uiteindelijk met haar mee naar huis
Bij haar huis aangekomen ging haar deurbel, ik was bang dat het mijn vriend was met zijn vriend en smeekte haar om de deur niet te openen...
Ze deed toch open en zei dat ik niet bang moest zijn.. Het was een vriendin van haar
Daarna ging er weer een bel ik wasvme gaan verstoppen want was nog steeds bang toen kwam en er groepen vrienden van aar binnen want het was een feestje

Toen werd ik wakker

Weert iemand wat dit betekend

Alvast bedankt

Gr.,

jan123
13 jaar geleden

Hoi drea,

Mijn gevoel erbij is dat het over vertrouwen gaat. Kan het zijn dat jij nogal gesloten (ergens over) bent? Kan het zijn dat jij nu in een bepaalde situatie zit en aan het verleden herinnert word? Iets pijnlijks?

Groet Jan

Drea
13 jaar geleden

Beste Jan,

Dankje voor je reactie,
Ik ben wel een redelijk gesloten persoon van nature.. Dat klopt

Maar zit ff te denken er is niets echt pijnlijkst gebeurd wat me op dit moment dwars zit of aan herinnerd word

Gr.

Jan123
13 jaar geleden

Misschien betekend het wel dat je soms wat meer wilt communiceren , wat meer open wilt zijn ? En dat je nu (de politie en al er bij roept) er te veel je best voor moet doen? Het misschien ergens een beetje eng vinden om te praten?

Wat voor associaties krijg je bij jouw vriend qua karakakter? Open/gesloten ? Hij staat in jouw droom voor een deel van jouw dat je iets wilt vertellen. Misschien wilt hij wel meer met jouw kunnen delen ? Met andere woorden ,een wens om wat opener te worden?

Groeten Jan

Drea
13 jaar geleden

Ik hou er niet zo van om over gevoelens te praten..
Ik praat over het algemeen vrij weinig (voor een vrouw) :)

Me vriend is best wel open tegen over mij..

Gr.,
Drea

Logo Droominfo

Droominfo is een droomwoordenboek waar je zelf de betekenis van je droom kan vinden. Je kunt ook over je droom praten op ons forum. Zo krijg je een beter inzicht in je persoonlijke relaties, kan je de dag makkelijker verwerken en krijg je een ongecensureerde blik op je werkelijke gevoelens.

Droominfo, © 2024