Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

Boemerang, frisbee en een vulkaan?

Bonenstaak
19 december 2011

Hoi allemaal,

Ik had vannacht een droom over het gooien van een boemerang of frisbee. Het lukte mij niet meer om de techniek vast te kunnen grijpen van het gooien van een boemerang (niet dat ik dit wel kan in real life), waarna ik probeerde om met plastic borden te frisbeeën...

Van het één op het andere moment was ik samen met een ander persoon aan het vluchten voor een vulkaanuitbarsting. Ik zag geen lava, maar uit de lucht belandde er wel vloeibare stenen naast of bovenop ons.

Heeft iemand misschien een enig idee wat dit inhoudt?

Alvast bedankt,

Bonenstaak

19 december 2011

Hoi Bonenstaak

Het vluchten voor de lava betekend dat je voor een woedeaanval of in ieder geval een flinke emotionel lading /ontlading aan het negeren/ontwijken bent. Het feit dat het hier om steen gaat, geeft mij het gevoel dat het echt om iets heel dieps gaat.

De boemerang : jij hebt ergens niet de controle over , het gaat om iets externs, dus iets wat jij in de wereld wilt doen of bereiken, in plaats dat jij de vruchten kunt plukken van je inspanningen , probeer je het nogmaals maar dan met een veel mindere tactiek.

Misschien geeft dat niet lukken wel die lava aanval.

Groetn Jan

Logo Droominfo

Droominfo is een droomwoordenboek waar je zelf de betekenis van je droom kan vinden. Je kunt ook over je droom praten op ons forum. Zo krijg je een beter inzicht in je persoonlijke relaties, kan je de dag makkelijker verwerken en krijg je een ongecensureerde blik op je werkelijke gevoelens.

Droominfo, © 2024