Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum
Abnormaal schudden net voordat je wakker wordt.
MKE
13 jaar geleden
Alle kanten op schudden in je bed op het punt dat je wakker word of word je nou wakker doordat je lichaam gaat schudden? Het lijkt of het een paar seconden duurt tot het voorbij is en dan word je natuurlijk angstig en zweterig wakker. Het is tot nu toe een paar keer gebeurd bij mij. Ik ben nu 16 jaar en het gebeurde voortdurend tot aan mijn vijftiende. Alsof je ziel een noodlanding in je lichaam maakt ofzo? Tja het klinkt raar maar ik kan er niks anders van maken. Heb het op internet proberen op te zoeken maar het blijkt dat het totaal niet vaak voorkomt. Ik had wel even in een andere bericht gezien dat iemand zijn moeder dat ook weleens meemaakte maar sommige dachten dan dat ze het 'onbewust zelf deed'. Dit is bij bij absoluut niet de reden. Ik probeer het vaak te stoppen maar het lukt dan niet. Het stopt gewoon automatisch. Iemand?
Mijn broertje doet dat ook, al van jongs af aan.
Als hij in slaap valt, en bijna wakker word, schudt hij heel hard met zijn hoofd. en maakt er geluid bij.
En soms stoot hij zijn hoofd tegen de muur. Maar hij zelf weet van niks. Heel apart.
Dimitri
13 jaar geleden
Bij mij gebeurt het ook.
Als ik droom en dan val bijvoorbeeld dan schud ik ook helemaal.
Daisy
13 jaar geleden
Ik heb dat ook (weer) . Heel mijn lichaam schudt in mijn slaap en ik wordt er wakker van en wanneer ik wakker ben dan schud ik nog...Dan stopt het plots.
Kim.
13 jaar geleden
Als ik een enge droom heb, en ik besef dat ik droom en ik wil weg, ga ik ook met mijn hoofd schudden maar dat is meer bewust, want ik kan het herinneren.
Droominfo is een droomwoordenboek waar je zelf de betekenis van je droom kan vinden. Je kunt ook over je droom praten op ons forum. Zo krijg je een beter inzicht in je persoonlijke relaties, kan je de dag makkelijker verwerken en krijg je een ongecensureerde blik op je werkelijke gevoelens.