Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

Celeb

Axelle
13 jaar geleden

Ik heb overlaast vaak dromen over mijn favoriete celeb (hij is niet echt een celeb maar hij is bekent op youtube, en ik ben een grote fan van hem) ,
Mijn eerste droom was dat ik met hem naar een kamp ging dicht bij een bos
en dat hij opeens mij mee pakte in het bos en daar met mij op een boom klom en begon te praten
en dat we in elkaars armen lagen te kussen..
De 2de droom dat ik over hem heb gehad was dat ik op de bus zat en ik was onderweg naar een meer,
en ik kwam aan dat meer en ik begon met een gitaar te spelen? maar ik speel dus totaal geen gitaar,alleen een
beetje piano maar dat hij opeens uit het niks naast mij stond te luisteren naar mijn gitaar en daarna opeens wegrende..
De laatste droom dat ik heb gehad over hem was nu net een uur geleden gebeurt en dat was dat ik op schoolreis
was en dat ik met iedereen ruzie had en dat de leerkrachten tegen mij begonne te roepen en ik begon dan
trug te roepen maar niemand was aan het luistere naar mij en ik loopte weg naar een parkje dicht bij
en daar zat hij opeens op een bank en ik rende naar hem en begon te huilen in zijn armen en ik ben zelf
wakker geworden omda ik in het echt ook aan het huilen was. toen ik wakker werd zag ik op mijn gsm 1 voicemail
rond kwart na 1 (een uur voor dat ik wakker werd) en ik beluisterde het en het was mijn mama dat zei dat ik
moest stoppe met zoveel lawaai te maken , maar ik was dus aan het slapen dus waarschijnlijk lag ik ook te roepen in mijn dromen.. heeft iemand hier een betekenis voor? wat ik wel heb opgemerkt is dat ik altijd die gast zie wanneer ik ergens ga
reizen en dat hij ook vaak uit het niets eropeens is en ook opeens wegloopt..
aub help vooral de laatste droom was een shok voor mij want dit is de eerste keer dat ik heb
liggen huilen in het echt ..

Jenna
13 jaar geleden

Ik denk dat je droom iets met je angsten te maken hebben en met onzekerheden.
Je vertelt dat je droomt dat ie er opeens is en dat ie opeens weggaat en jullie liggen vaak te kussen.
Ik ben geen dromenexpert ofzoiets, maar ik denk dat het zo ongeveer gaat.

Je gaat weg naar een kamp of op schoolreis en er gebeurt iets waar je onzeker van word. Dan komt hij je zeg maar beschermen en een soort van redden. Dan bedenk je dat het onzin is en niet reeel, en dan verdwijnt hij.

Ik hoop dat je hier iets aan hebt!

x

Logo Droominfo

Droominfo is een droomwoordenboek waar je zelf de betekenis van je droom kan vinden. Je kunt ook over je droom praten op ons forum. Zo krijg je een beter inzicht in je persoonlijke relaties, kan je de dag makkelijker verwerken en krijg je een ongecensureerde blik op je werkelijke gevoelens.

Droominfo, © 2024