Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

De skilift, graag een betekenis???

Jenna
13 jaar geleden

Hey,

Dit heb ik laatst gedroomd en ik hoop dat iemand een reactie kan geven. Ik zit er nl best wel mee.
Dit is de droom:

Ik was op wingtersport en ik stond in de rij voor een hele rare skilift.
Een paar meter voor me stond een hele knappe jongen. (maar dat is verder niet belangrijk voor het verhaal)
Ik stapte in en ik zat bij een skiklasje in de lift. De skijuf was degenen waar ik verliefd op ben geweest en die ook een hele belangrijke vertrouwenspersoon voor mij is geweest.
Maar goed, die kwam ik dus tegen. En ik dacht o.o. dus ik trok mijn capuchon op en ik deed of ik sliep in de hoop dat ze me noet zou herkennen.
Dat deed ze wel en toen zei ze 'volgens mij wil Jenna niet herkend worden' en toen was ik dus betrapt.
Toen ik weer een beetje relaxed was zag ik dat ze blonde highlights had, en die heeft ze normaal helemaal niet.
En toen gingen we gezellig kletsen en toen moesten we allebei uitstappen en toen zeiden we doei en toen gingen we allebei skien (nou, ja ik snowboarden dan XD)
Toen werd ik wakker

's Middags was ik gaan winkelen met mama, en toen zag mama haar en toen keek ik op Hyves en toen had ze mijn foto's gerespecteerd

Dus mijn vragen zijn;

* wat betekent mijn droom?
* Kan het zijn dat ze echt blonde highlights heeft?(ik heb dat nooit bij haar gezien)
* Is het toeval dat we haar daarna tegenkomen en dat ze mij heeft gerespecteerd?

Tnx! alvast

X

Jenna
13 jaar geleden

Hey mensen,
als jullie mijn droom hebben gelezen maar je kunt er niks uithalen kun je dat dan ook laten weten?
Omdat ik daar ook iets aan kan hebben als je erbij schrijft WAAROM je er niks over kan vinden.

X alvast tnx

13 jaar geleden

Hoi Jenna.

De skihelling staat symbool voor het makkelijk door het leven glijden, maar ook voor het afglijden naar de afgrond. Gaan we in de droom tegen een skihelling op dan zullen we het in het waakbestaan zwaar krijgen om weer hoger op te komen.

Ik denk dat je nog iets leren moet, ondat de die ski juf tegenn kwam en jou in de gaten had.

Groeten H@ns.

Logo Droominfo

Droominfo is een droomwoordenboek waar je zelf de betekenis van je droom kan vinden. Je kunt ook over je droom praten op ons forum. Zo krijg je een beter inzicht in je persoonlijke relaties, kan je de dag makkelijker verwerken en krijg je een ongecensureerde blik op je werkelijke gevoelens.

Droominfo, © 2024