Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

Dromen over hard rijden

13 jaar geleden

Eerder had ik altijd dromen dat ik brommer of auto moest rijden.. maar dit totaal niet kon.
Nu heb ik gedroomt, dat ik dit wel kon.. Maar ook heel goed. Ik ging vet hard en snel.
Wie weet wat (hard) rijden in een droom betekend.. kon het niet echt vinden.

13 jaar geleden

Hoi angelaaa

Het vervoer staat symbool voor de manier waarop wij ons levenspad bewandelen. De auto staat symbool voor ons eigen ik dat we onder controle moeten houden willen we geen brokken maken.

Je droom wil zeggen dat je probeerd stukken over te slaan en zo doende veel levenswijsheid mist, wat eigelijk niet bedoeling is.
Zodra je iets goed goed geleerd hebt, (weet) kan je verder en sla je geen stukken over en maak je geen brokken. en in een droom lijken de dingen anders dan ze zijn.

Kijk maar of je er wat mee kan.

Groeten H@ns.

13 jaar geleden

Dankjewel. Hier kan ik wel wat mee !
Misschien hadden ze dan op mijn therapie wel gelijk.. dat ik dingen te snel wil.

Logo Droominfo

Droominfo is een droomwoordenboek waar je zelf de betekenis van je droom kan vinden. Je kunt ook over je droom praten op ons forum. Zo krijg je een beter inzicht in je persoonlijke relaties, kan je de dag makkelijker verwerken en krijg je een ongecensureerde blik op je werkelijke gevoelens.

Droominfo, © 2024