Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

...vreemd.

maja
13 jaar geleden

hoi :) ik heb een tijdje geleden een vreemd droom gedroomd ... het was niet eng ofzo maar raar...
nou , ik was niet bij m'n huis ik was blijkbaar verhuisd maar die huis vond ik vreselijkde huis was ook oud maar ook niet nieuw) ik draaide me om en toen zag ik mijn vader met mijn lieve poes op zijn schouder ,terwijl hij van poezen niet houd... toeneven later ging ik naar de toialet maar daar zag mijn jufvrouw van geografie. dus ik ging weg van de toialet. (ik zag mijn moeder en mijn vader maar niet mijn broer.) toen hoorde ik geluiden en dat waaren mijn vrienden , maar ik rende naar boven naar mijn( vreselijke) kamer maar huilend ( weet niet waarom)toen ik in mijn kamer was zag ik een vriendien van mij en paar andere vriedienen maar zij zei iets maar ik luisterde helemaal niet...ik dee mijn ogen dicht en weer open en toen stond ik op een hoge flatgebouw ik draaide me om en toen zag ik verschilende glijbanen en ik ging in een glijban (kleur:paars of rood) en daar ging ik in toen was ik bij mijn huis terecht (in mijn nieuwe huis )dus ik ging weer naar boven naar de flatgebouw ik draaide me om en toen zag ik mijn vriedin alweer en ze zei iets maar ik luisterde alweer niet dus ik draaide me weer om en toen zag ik rook en vuur en ik was in paniek en ik shreeuwde maar niemand hoorde me en ik was helemaal de weg kwijt... toeen werd ik waker..
ik weet niet wat dat betekent...

p.s er zitten af en toe spelfouten in omdat ik een meisje ben van 12 jaar.... :)

maja
13 jaar geleden

weet niemand het :S ... :$

Logo Droominfo

Droominfo is een droomwoordenboek waar je zelf de betekenis van je droom kan vinden. Je kunt ook over je droom praten op ons forum. Zo krijg je een beter inzicht in je persoonlijke relaties, kan je de dag makkelijker verwerken en krijg je een ongecensureerde blik op je werkelijke gevoelens.

Droominfo, © 2024