Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

Ik verander in een weerwolf...en ren door de bossen met mijn lerares op mijn rug...

Suzy1andonly (voorgaand SuzyTheOne)
13 jaar geleden

Hoi!

De laatste tijd droom ik vaak over een weerwolf worden. Dat is op zich niets bijzonders - er zijn er op dit forum zo te zien wel meer.
Maar het rare is, dat ik dan langs het huis van mijn lerares ren, haar oppik en dat we samen over de straten en door de bossen ren.
Ik ben in real verliefd op haar, dus het is niet echt bijzonder dat net zij er dan in voorkomt. Maar ik droomde deze droom al voordat ik verliefd op haar was (ook met dezelfde lerares).
Vroeger wilde ik weerwolf worden - dat kwam vooral door de boeken van Paul van Loon, 'Dolfje Weerwolfje,' 'De Griezelbus' en dat soort boeken.
Ik wil graag weten wat mijn dromen kunnen betekenen. Heeft iemand een idee?

Suzy1andonly
13 jaar geleden

"samen over de straten en door de bossen ren." = "samen over de straten en door de bossen rennen."

Suzy1andonly
13 jaar geleden

Weet niemand iets? :(

Suzy1andonly
13 jaar geleden

??

de ergeste
12 jaar geleden

ik had een nagtmerrie het beginde zo overdags sliep ik en s'nachts was ik wakker en ik zag wolfen of er 1 naast me stont en nog veel meer en ik ging alltijd naar buiten ik hoorden maar steets gehuil en gegrom er beet een wolf mij ik verandere meteen in een wolf me moeder en vader en me zus zagen mij in een wolf verandere hun zijde dat ik een wolf bent maar ik voelde me gewoon me een normaal mens maar ik had nog steets de beet als de beet is ingetroken dan blijf ik een wolf het trekkte in en ik bleef voor alltijd een wolf en ik werd steets elke avond en elke morgen aangevallen ik winde steets maar er was er een die was helemaal onder de bloed en ging naar me toe en zei : je gaat er aan gggggrrrr . maar de wolf en ik waaren even sterk we hadden en deal de deal was als er een wolf is die je aan valt dan moet je zelf heel slap maken ik hat verloren ik ging met pijn dood niet ik ging dood maar de wolf ik leefde nog in het menselijk lichaam maar toen verschurden die wolf waar ik een deal mee had in stukjes toen ik een geest was vermoorden ik die wolf
maar 1 ding het lijkt dat ik in het echt een wolf ben als ik in de spiegel kijk dan heb ik van die wolfen ogen en dan zie ik mezelf als wolf
maar dit moet je niet door vertellen ik ben in de weekend een weerwolf dus volemaan dan ben ik een weerwolf en het is best leuk om een weerwolf te zijn :[)

Logo Droominfo

Droominfo is een droomwoordenboek waar je zelf de betekenis van je droom kan vinden. Je kunt ook over je droom praten op ons forum. Zo krijg je een beter inzicht in je persoonlijke relaties, kan je de dag makkelijker verwerken en krijg je een ongecensureerde blik op je werkelijke gevoelens.

Droominfo, © 2024