Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

ik was zwanger van een tweeling en mijn man (in het echte leven m'n ex) overleed

sindy.
13 jaar geleden

ik droomde over mijn ex.
ik was zwanger van hem (we waren nog samen) en hij ging op vakantie naar een tropisch land, we wisten dat ik een tweeling kreeg, en ik ben pas 15 dus ik werd tienermoeder, via sms waren we namen aant verzinnen. opeens werd de verbinding slecht, er gebeurde iets. een paar uur later kreeg ik te horen dat hij overleden was. dus moest ik mijn zwangerschap alleen uitzitten, en ook nog een twee kinderen alleen grootbrengen, ik was er kappot van en bij zijn kist zei ik dat ik zo veel van hem hield en dat hij niet wegmocht. het is nog niet zo lang uit, wat betekend deze droom?

13 jaar geleden

Ho isindy.

Wie als vrouw over een zwangerschap droomt zou in het waakbestaan een droom in vervulling kunnen zien gaan.

De tweelingen die we in de droom tegenkomen staan voor keuzes die we moeten maken tussen goed en kwaad.

Het kan ook zijn dat we in het waakbestaan een keuze moeten maken tussen twee mensen of tussen twee aangelegenheden.

Ik denk zoals de droomsymbolen zeggen dat je ergens kiezen moet, voor het een of ander.

Kijk maar.

Groeten H@ns.

Logo Droominfo

Droominfo is een droomwoordenboek waar je zelf de betekenis van je droom kan vinden. Je kunt ook over je droom praten op ons forum. Zo krijg je een beter inzicht in je persoonlijke relaties, kan je de dag makkelijker verwerken en krijg je een ongecensureerde blik op je werkelijke gevoelens.

Droominfo, © 2024