Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

Niet kunnen vertrekken

Fleur
13 jaar geleden

Ik droomde laatst dat ik van thuis uit naar school of naar hobby wilde gaan, ik dit niet kon. Dan moest ik weer een tas pakken of naar de wc, dan was ik weer wat vergeten iets in mijn tas te doen en daarna moest ik nog een keer naar de wc en dat ik dan nog bijv. mijn schoenen moest aantrekken en etc. Kortom, er kwam telkens weer iets (ook al had ik mijn schoenen eerst wel aan en moest ik deze daarna weer aandoen) wat mij in de weg stond om te vertrekken. Deze droom heb ik al vaker gehad. Weet iemand wat het betekent?

13 jaar geleden

Hoi Fleur,

Voor mijn beeldvorming: Welke zaken bellemmerde jouw excact in jouw droom? Dus niet het zal wel ... of zo zijn maar, precies zoals jij het droomde.

Groet Jan

1 keer bewerkt. De laatste keer was 13 jaar geleden door jan123.

Fleur
13 jaar geleden

Telkens als ik ergens heen wilde gaan, kwamen er eigenlijk zo veel dingen op mijn pad, (ik weet eigenlijk niet heel precies meer wat) meestal van die kleine dingetjes die je nog even moet doen voordat je weggaat. Uiteindelijk raakte ik in mijn droom ook zo gefrustreerd dat ik na een tijdje ook gewoon ergens ging zitten en begon te huilen. Daarna werd ik gauw genoeg wakker.

Groetjes Fleur

13 jaar geleden

Het lijkt erop dat jij moeite heb om rechtstreeks op je doel af te gaan. Halverwege word je afgeleid . Herken je dit ?

Groet Jan

Logo Droominfo

Droominfo is een droomwoordenboek waar je zelf de betekenis van je droom kan vinden. Je kunt ook over je droom praten op ons forum. Zo krijg je een beter inzicht in je persoonlijke relaties, kan je de dag makkelijker verwerken en krijg je een ongecensureerde blik op je werkelijke gevoelens.

Droominfo, © 2024