Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

puppy en topmodel

Majida
13 jaar geleden

Ik droomde vannacht eerst dat ik een topmodel was en toen ik met 2 andere modellen wachtte op de uitslag van een wedstrijd deed ik ondertussen 3 verschillende kleuren lippenstift op van etzelfde merk en het ging van licht naar donker en het stond me heel goed dus ik besloot de laatste lippenstift dus de donkerste kleur ( bordeau rood om precies te zijn ) te stelen. Maar mensen zagen dat en ik werd er op aangesproken en toen was ik opeens heel ergens anders in het vondel park en liep er een kei schattige puppy naar me toe met een halsbandje waarop stond.. breng mij naar mn baasje .. En hij raakte me heel licht aan met zn koude natte neusje en toen ik opkeek zag ik een vrouw op me aflopen die waarschijnlijk de eigenaresse was. En toen zij em mee wou nemen pakte ik de puppy en verstopte hem zodat zij em niet zag en ik weigerde hem mee te geven aan haar en toen was ik opeeens thuis en deed k mee aan een wedstrijd ofzo om een puppy te winnen en toen ik won vroeg ik het aan mijn moeder maar ik mocht de hond niet omdat ik in et verleden ooit een hondje had toen ik klein was en daar niet goed voor zorgde vooral omdat ik hem nooit op tijd uitliet en die hond poepte dus altijd overal in huis en dat is iets wat vroeger echt gebeurd is en ik droomde er ook weer over. Maar in ieder geval op een gegeven moment zwichtte mijn moeder en zei ze ; weetje wat neem em maar het is jou pakkie an. En toen werd ik wakker. Iemand enig idee wat het zou kunnen betekenen? Vooral dat topmodellen gedoe ik voelde me daar echt goed bij in die droom bijna zo een gevoel van Haa! zie je wel niemand geloofde in me en toch sta ik hier mooi en die puppy was ook heeel echt en bijzonder in mn droom. Hoop dat iemand me kan helpen. Xxxx

Jenna
13 jaar geleden

Top model wil je waarschijnlijk heel graag.
En bordeaux rood betekent begripvolle liefde, opwinding en gezonde geest.

Ik hoop dat je er iets aan hebt!

X

Candy barbie
13 jaar geleden

Iedereen noemt en vind mij een barbie maar dat ben ik ook. In me jaren ben ik veel veranderd blondhaar bruine ogen enzv iedereen zegt ook dat ik op britney spears lijkt dus ik ben een glam barbie spears

Logo Droominfo

Droominfo is een droomwoordenboek waar je zelf de betekenis van je droom kan vinden. Je kunt ook over je droom praten op ons forum. Zo krijg je een beter inzicht in je persoonlijke relaties, kan je de dag makkelijker verwerken en krijg je een ongecensureerde blik op je werkelijke gevoelens.

Droominfo, © 2024