Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

???

anoniempje
18 maart 2008

hoi, ik dromden laatst dat ik verlieft was op de knapste jongen van de klas maar ik weet niet zekker of ik echt homo ben ik denk aan de ene kant dat dat wel zo is want ik vind hem wel heel knap en merk dat ik ook wel veel op een meisje lijk want ik vind het wel leuk om bijvoorbeeld mijn haar goed te hebben en ook met barbies spelen vind ik wel oke ik ben nog nooit egt verliefd geweest op een jongen maar ook niet op een meisje. aan de andere kant hebben wij opschool ook een heel knap meisje en ikvind haar ook heel erg knap en ook wel leuk

plies ik wil weten wat deze droom zegt

18 maart 2008

Hoi,
Ik denk dat een droom niet altijd precies betekent wat je droomt.
Je droomt dat je die jongen leuk vindt maar dat kan ook betekenen dat je die dag daar juist veel mee bezig bent geweest.
Dat je veel aan die jongen hebt gedacht en het gewoon in je droom aan het verwerken bent geweest.

Hiermee bedoel ik niet dat je niet verliefd op hem bent, maar het hoeft ook niet per see.

Veel succes!

Groetjes,

Quirine

Logo Droominfo

Droominfo is een droomwoordenboek waar je zelf de betekenis van je droom kan vinden. Je kunt ook over je droom praten op ons forum. Zo krijg je een beter inzicht in je persoonlijke relaties, kan je de dag makkelijker verwerken en krijg je een ongecensureerde blik op je werkelijke gevoelens.

Droominfo, © 2024