Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

Dezelfde droom, betekenis?

steven_89
13 jaar geleden

Gisteren nacht had ik een gekke droom, waarvan ik herinner dat ik hem nog heb gehad. (weet niet juist hoe vaak, maar heel zelfden)

De droom start op de speelplaats van een school (niet mijne school, weet niet welke) en ik was nog jong.
Ik volgde een vriend maar ik weet niet wie het was, ik volgde hem een trap af van een helling en we zagen iemand (weet niet wie). Hij/zij zag ons nog niet dus volgde ik mijn vriend wat verder langs het pad waar we naar onder gleden (er lagen stenen en ik bleef wat achter voor ik naar onder ging).
Toen waren we op een zonnig wegje aan het wandelen naar een snoepwinkeltje met een oud vrouwtje.
Ik kocht er een flesje cola (dit is niet altijd hetzelfde in de droom, de winkel en oude vrouw wel)

Wat voor betekenis heeft dit? De droom stoort me niet ofzo, helemaal geen nachtmerrie maar vind het wel wat gek dat ik dit meermaals droom.

Alvast bedankt

13 jaar geleden

Hoi Steven.

Ik denk dat die droom over je zelf gaat.

De school die je in de droom ziet zou betekenen dat je in het waakbestaan nooit bent uitgeleerd. De school die je in de droom ziet kan echter ook een gebeurtenis uit je verleden verbergen

Een stukje levens weg die je afgaat, het naar beneden gaan heeft met probleemjes te maken en de snoepwinkel met meer betere momenten in je leven.

Dat onbekende vrouwtje wijst daarom meestal op eigenschappen waarvan jij je tot nu toe niet bewust was dat je die had

Kijk maar of je er wat me kan.

Groeten h@ns.

Logo Droominfo

Droominfo is een droomwoordenboek waar je zelf de betekenis van je droom kan vinden. Je kunt ook over je droom praten op ons forum. Zo krijg je een beter inzicht in je persoonlijke relaties, kan je de dag makkelijker verwerken en krijg je een ongecensureerde blik op je werkelijke gevoelens.

Droominfo, © 2024