Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

hij is altijd gemeen|:(

donna
22 maart 2008

Ik kan de verklaring hiervoor nergens vinden: ik en mijn vriend zijn 2 jaar samen, ons relatie is "gewoon normaal ", maar elke keer dat ik over hem droom =doet of zegt hij gemene dingen tegen mij, hij gelooft me nooit en verklaard me in mijn dromen altijd voor voor gek. In het echte wakkere leven is hij niet zo(anders was ik allang bij hem weg;)) weet iemand wat dit betekent?

Harry
18 november 2008

Beste Donna,

De personages in je dromen zijn vrijwel altijd aspecten van je persoonlijkheid die je iets willen duidelijkmaken. Laten we zeggen je stemmetje van binnen gebruikt personen uit je echte leven als acteur in de droom die jou iets wil duidelijkmaken over jezelf.
Deze droom is in dat licht op twee manieren uit te leggen.
Of je innerlijk wil dat je je bewust word van het gegeven dat je jezelf voor de gek houd in bepaalde zaken (vaak emotionele).
Of dit gaat in feite over werkelijk gedrag van jezelf...je leeft in een leugen?...
Ik ken je niet, maar zo lees ik de droom.
In ieder geval zegt het niet zozeer iets over je vriend

groetend Harry

Logo Droominfo

Droominfo is een droomwoordenboek waar je zelf de betekenis van je droom kan vinden. Je kunt ook over je droom praten op ons forum. Zo krijg je een beter inzicht in je persoonlijke relaties, kan je de dag makkelijker verwerken en krijg je een ongecensureerde blik op je werkelijke gevoelens.

Droominfo, © 2024