Hallo allemaal,
Ik al vaker wat dromen gehad die bleven hangen bij me. En vannacht weer ... Wil hem graag met jullie delen en ben natuurlijk nieuwsgierig naar jullie eventuele uitleggen en andere reacties.
Goed. Hier komt de droom.
Ik ben in een kamer, een woonkamer neem ik aan. Met in elke muur een raam, het is buiten donker en in de woonkamer ook. Zit daar samen met een oude vrouw, die ik in het echte leven niet ken, maar in die droom dus wel. In de kamer staat ook een tv. Terwijl we op de bank zitten weten we dat er 'iets' of iemand naar ons toe komt, een eng iemand. Ik ben misselijk van angst, mijn benen trillen. We gaan door de ramen kijjken, er is niets te zien, zo donker is het buiten. De oude vrouw besluit om de tv aan te zetten, als we dan toch moeten wachten; zegt ze. Het is een enge film, maar meer dan de aankondiging krijgen we niet te zien. Er wordt op de ramen geklopt. Vieze oude handen proberen het raam verder open te krijgen, het oude vrouwtje krijgt hem niet weg. Ik sla met de houder van het raam op zijn handen en hij laat los. Snel sluit ik het raam. Hij probeerd door de andere ramen naar binnen te kijken, flitst van het ene raam naar het andere raam. Snel wil ik de gordijnen dichttrekken, ik moet de oude vrouw helpen, want zij doet het niet snel genoeg! We horen een gelach ... En opeens klinkt er een soort voice overstem: Maar het is hem niet gelukt!
Ik wordt wakker, ben een beetje verlamd ....
Ben benieuwd naar de reacties hier! Bedankt vast.