Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

droom over vissen

smits
17 jaar geleden

(Deze droom is van een vriendin van mij daar ik gelezen heb bij de uitleg over "vis" dat een vrouwspersoon ook belangrijk is in deze verklaring. zij is nog niet zo oud)

De droom die beschrijf gaat over een aquarium dat in tweeen verdeeld is met in de ene bak jonge babyvisjes en in de andere bak allerlei guppys (sluierstaartvissen) met de meest mooie kleuren er is een verschijning die ik geen gedaante kan geven maar iets wegheeft van een zeehond. er is geen gezicht, de verschijning is zwart.
de gedaante gooit alle guppys buiten het aquarium, deze vliegen vervolgens door de lucht en als ik ze vang en weer terug doe in de bak, worden ze er even snel weer uitgegooid. Met de babyvisjes is niets aan de hand, die worden met rust gelaten, dan zie ik ineens uit het niets een school voor me. de Willemsschool genaamd. hier kan ik niets mee daar ik van die naam nog nooit heb gehoord.

minguelino
14 jaar geleden

heb een droom gehaad dat de weereld vergaat dat ik in een andere weereld terecht kwam valen mij voeten werden heet ik snap niks van deze droom dat ik mensen die ik ken tegen kwam en zo en vertelde dat hun terug gat en zo was echt vach als iemand weet wat het betekend graaaaaaaggggg groetjess

Logo Droominfo

Droominfo is een droomwoordenboek waar je zelf de betekenis van je droom kan vinden. Je kunt ook over je droom praten op ons forum. Zo krijg je een beter inzicht in je persoonlijke relaties, kan je de dag makkelijker verwerken en krijg je een ongecensureerde blik op je werkelijke gevoelens.

Droominfo, © 2024