Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

Te laat

maaktnietuit
12 jaar geleden

Hallo,

eerst even wat uitleg: sinds woensdag ga ik vaak kijken naar honkbal etc.
In mijn droom ben ik altijd te laat. Vandaag droomde ik dat ik door straten aan het lopen was en dat ik op mijn horloge keek en zag
dat ik al te laat was voor de honkbalwedstrijd.

Dit droom ik telkens weer, sinds die woensdag. Wat betekent het?

12 jaar geleden

Hoi maaktnietuit

Het in een droom zien van een honkbal voorspelt dat je met weinig tevreden zal zijn en dat je door je opgewektheid veel vrienden zal hebben

De straat die je in de droom tegenkomt en afloopt is een gedeelte van je levenspad.

Dromen over een horloge geeft aan dat je voordeel zal halen uit gerichte beslissingen.

Wat betekend het, vraag jij?

Aan gezien jij nooit in je droom op een honkbal wedstrijd aan komt kan betekenen dat je niet zo blij bent, onverschillig en weinig vrienden en misschien somber bent, dat het jou niet uit maakt hoe je zelf bent, maar wel behoefte hebt aan vrienden.

Kijk maar of je er wat mee kan.

Groeten H@ns.

Logo Droominfo

Droominfo is een droomwoordenboek waar je zelf de betekenis van je droom kan vinden. Je kunt ook over je droom praten op ons forum. Zo krijg je een beter inzicht in je persoonlijke relaties, kan je de dag makkelijker verwerken en krijg je een ongecensureerde blik op je werkelijke gevoelens.

Droominfo, © 2024