Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

Droom over hoe ik dood (ga/ben gegaan)

Sharon, die haar gebruikersnaam en wachtwoord vergeten is
12 jaar geleden

He allemaal
Ik heb van de week een droom gehad, die ik maar niet kan vergeten.
In mijn droom stond ik bij een kraampje of zo( het is een beetje vaag). Naast mij stond op de grond een emmer met daarin water( gewoon water niks bijzonders). Ik keek er naar en had een heel raar gevoel. Het leek of de tijd even stil stond in mijn droom en ik had een helder moment. Ik dacht echt letterlijk in mijn droom: 'Hee, ik weet hoe ik dood ben gegaan, Ik ben verdronken.' Daarna had ik heel even, heel vaag een beeld van water dat ik grote hoeveelheden op mij afstromde.
Ik ben niet gelovig of zo,maar wat moet ik hier bij denken? Is het echt dat ik zo in mijn vorige leven zo ben dood gegaan. Of zo dood gaat in dit leven. Of heeft het een specifiek betekenis?

Ik hoop dat iemand mij kan helpen.

Alvast bedankt!

(nog levende) Sharon :-)

Jenna
12 jaar geleden

Hey
Ik denk dat je het helemaal niet verkeerd begrepen hebt zeg maar!
Ik denk wel dat het er aan ligt wat je gelooft, ik geloof in reincarnatie en geesten.
Als jij in reincarnatie gelooft kun je je daar ietsje verder in verdiepen zodat je zelf weet of gelooft of bedenkt wat er, en hoe, het is na de dood.
Als je jezelf in je droom zag als jezelf hoe je NU bent en hoe je er uitziet, denk ik dat het weinig tot niks met je vorige leven te maken heeft.
Je bent in je vorige leven namelijk anders, als je bijvoorbeeld dit leven goed blijft leven blijf je mens, als je slecht leeft word je dier of zelfs plant of cel.
Als je daar over na denkt en misschien antwoordt wil ik je wel verder helpen!
Liefs,

12 jaar geleden

Hoi Sharon

Meestal zullen emmers in de droom gebruikt worden voor water en afval.

Het water dat je in de droom zag kan gebruiken als symbool voor reiniging, nieuw leven.

Misschien wil die droom jou zeggen dat jij je levens steil moet veranderen

Kijk maar of je er wat aan hebt.

Groeten H@ns.

Sharon, die haar gebruikersnaam en wachtwoord vergeten is
12 jaar geleden

he jenna

Ik weet niet echt of ik in reincarnatie geloof, soms wel soms niet.
Wel geloof ik in geesten net zoals jouw.
In iedergeval in mijn droom zag ik alles vanuit mijn eigen oogpunt.
Dus ik weet niet hoe ik eruit zag.
Maar zou dat dan uit mijn vorige leven zijn geweest?
Ik bedoel als ik toen echt zo ben doodgegaan, hoe zou ik dat beeld nu nog voor me kunnen halen dan?

groetjes sharon

Logo Droominfo

Droominfo is een droomwoordenboek waar je zelf de betekenis van je droom kan vinden. Je kunt ook over je droom praten op ons forum. Zo krijg je een beter inzicht in je persoonlijke relaties, kan je de dag makkelijker verwerken en krijg je een ongecensureerde blik op je werkelijke gevoelens.

Droominfo, © 2024