Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

Vader die tegen je schreeuwt.

Iemand.
12 jaar geleden

Hallo weet iemand wat deze droom betekent? Ik vond het geen leuke droom. ;c

Ik en mijn moeder gingen zwemmen we gingen een donkere glijbaan af. Toen we van die glijbaan afwaren kwam mijn vader agressief naar ons toe. Hij ging schreeuwen tegen ons en ik moest toen bijna huilen. Hij zij dingen als:'' WAAROM GINGEN JULLIE DAT GLIJBAAN AF?'' enzo. En ik zei maar niks. En daar eindigde mijn droom.

Weet iemand wat dt betekent? x

12 jaar geleden

Hoi

Als je in de droom je eigen moeder ziet heb in het waakbestaan gebrek aan zelfbewustzijn.

Zwem je in de droom in helder water dat aangenaam van temperatuur is dan staat je in het waakbestaan succes te wachten dat door eigen inspanning zal worden bereikt.

De glijbaan staat symbool voor het op en neer gaan van het leven maar ook voor het soepel verlopen van iets. Het kan echter ook symbool staan voor het afglijden van iets.Vaak verschijnt de boze vader in je droom als je in het waakbestaan meent iets fout te hebben gedaan.

Kijk maar of je er wat mee kan.

Groeten H@ns

Logo Droominfo

Droominfo is een droomwoordenboek waar je zelf de betekenis van je droom kan vinden. Je kunt ook over je droom praten op ons forum. Zo krijg je een beter inzicht in je persoonlijke relaties, kan je de dag makkelijker verwerken en krijg je een ongecensureerde blik op je werkelijke gevoelens.

Droominfo, © 2024