Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

vervoer

12 jaar geleden

de afgelopen nacht weer eens een droom gehad. In de droom loop ik langs het spoor. Er heerst chaos op het spoor. De trein(en) zelf zijn niet in beeld. De mensen wel. Er staat een vrouw in brand. Ik ga er heen om eerste hulp te verlenen. Ik trek mijn jas uit en probeer deze om haar heen te slaan. Zo probeer ik de vlammen te doven. Plotseling houd de droom op. Ik ben wakker. Wat kan ik hier uit opmaken?

12 jaar geleden

Hoi speed

Dromen over rails of spoorwegen geeft aan dat je meer aandacht aan jou zaken dient te besteden omdat tegenstanders op de loer liggen.

De chaos in de droom legt meestal een psychische remming bloot. Het gaat daarbij om gevoelens die niet makkelijk kunnen worden gecatalogiseerd.Je zou er goed aan doen je gevoelens en gedachten eens op een rijtje te krijgen.

Onbekende vrouw die in de droom verschijnt symboliseert de onbewuste vrouwelijke kant van de dromer. C.G. Jung noemde dit de anima. Dergelijke vrouw kan jou belangrijke dingen over jou gevoel en jou capaciteiten mededelen. Onbekende vrouw wijst daarom meestal op eigenschappen waarvan je tot nu toe niet bewust was dat we je had.

Brand in de droom is altijd een bedreiging voor jou liefde en jou vriendschappelijke contacten.

Zomaar een uitleg over jou droom symbolen die ik vinden kon.

Kijk maar of je er wat me kan.

Groeten H@ns..

12 jaar geleden

Hans, bedankt voor de korte uitleg. Ik droom nu regelmatig.
Ik zal ze allemaal hier plaatsen in de toekomst is mijn plan.
Misschien kan U er wat mee als vaste gast voor uitleg.

Logo Droominfo

Droominfo is een droomwoordenboek waar je zelf de betekenis van je droom kan vinden. Je kunt ook over je droom praten op ons forum. Zo krijg je een beter inzicht in je persoonlijke relaties, kan je de dag makkelijker verwerken en krijg je een ongecensureerde blik op je werkelijke gevoelens.

Droominfo, © 2024