Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

Gedroomd over een droom in een droom.

Butterflygirl.
12 jaar geleden

Hallo!

Ik heb vannacht heel erg mooi gedroomd. Ik droomde dat ik buiten was en dat ik op een hele grote plant ging klimmen. Toen ik op de top van de plant was kreeg ik een touwtje met daaraan een ballon om mijn pols. Hierdoor vloog ik. Ik vloog heel erg hoog maar ik was wel heel erg bang en ik had kriebels in mijn buik. Toen vloog in naar een boom toe en onderweg veranderde ik in een hele mooie vlinder. Toen ik een vlinder was was ik helemaal niet meer bang er waren heel veel mooie grote bomen en veel natuur. Een hond keek van onder naar mij toe. Daarna ging ik in mijn DROOM naar mijn vader's huis.

Ik:''Hoi pap!''
Pap:''Heey.''
Ik:''Ik was een vlinder en ik kon vliegen''
Pap:''Huh, maar dat kan niet!?''
Ik:''Ja maar het was ook een droom''
En toen werd ik wakker. En echt wakker. Ik vond het heel erg jammer dat ik weer wakker was want ik vond het een prachtige droom.

Wat betekenen mijn droomsymbolen en wat betekent een droom in een droom?

Groetjes.

The Righteous Man
12 jaar geleden

Je hebt de gave van inception.

Butterflygirl.
12 jaar geleden

@ The Righteous Man

En wat houdt dat in?..

Logo Droominfo

Droominfo is een droomwoordenboek waar je zelf de betekenis van je droom kan vinden. Je kunt ook over je droom praten op ons forum. Zo krijg je een beter inzicht in je persoonlijke relaties, kan je de dag makkelijker verwerken en krijg je een ongecensureerde blik op je werkelijke gevoelens.

Droominfo, © 2024