Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum
Beste mensen
Ik zit nu al jaaaaren met dit 'probleem' welja, een probleem is dit niet echt, ik vind het best nog wel cool laat ons zeggen.
Ik ga mezelf niet direct bestempelen als een paranormaal iemand die gedachten kan lezen en dingen kan zien.
Maar op een indirecte manier heb ik het gevoel dat er iets is wat me de mogelijkheid geeft om dingen waar te nemen die anderen niet zien of aanvoelen.
Ik heb dit in periodes. Nu zit ik weer in zo'n periode. 2 weken terug droomde ik iets dat me vertelde dat er iemand ziek ging worden binnen de familie.
Mijn grootmoeder was net geopereerd dus ik dacht, misschien ben ik hiermee bezig en droomde ik daarover. Ik wou het iemand vertellen, maar heb 't zo gelaten omdat ik na enkele dagen nog niets vernomen had, van niemand. Nu kreeg ik twee dagen terug een telefoon van mijn moeder, met de boodschap dat het bloedonderzoek dat ze moest laten uitvoeren er helemaal niet goed uitzag, het was dus ernstig. Ze was al niet goed, maar ik kreeg in de droom wellicht al de boodschap dat het resultaat negatief zou zijn. Aan de telefoon werd het bevestigd. Dit op zich stelt niets voor. Maar zo'n dingen heb ik dus voortdurend.
Nu om tot de kwestie te komen. Jaren geleden had ik ook al constant dromen over mensen, random mensen, die ik al heel lang niet meer gezien heb en waarvoor ik ook geen reden vind om over te dromen gezien ze ja, niet belangrijk zijn. Telkens ik over een persoon droomde werd ik hier door aangesproken (via sms, uit het niets) op het internet of zag ik die persoon. De allereerste keer liet ik dit zo. De volgende dag niet maar de dag daarop had ik hetzelfde, maar dan iemand anders, ook die persoon ben ik toen tegengekomen. Ik kon dit voor mezelf niet verklaren, want dit voelde zo raar aan. Nu onlangs maakte ik weer hetzelfde mee;
Ik droomde over een meisje dat ik heel af en toe tegenkom als ik naar school vertrek. Ik stond op en vertelde dit tegen mijn grootvader die me die dag naar school ging brengen met de brommer, we waren iets later vertrokken en waren beide de omgeving aan het aftasten om te zien of ze ergens liep. Normaal zouden we zijn afgeslagen in straat 1 maar omdat de vuilkar hier aanwezig was reden we verder, en NET voor we straat 2 in wouden gaan kwam ze net voorbij de hoek gelopen. Dit is toch geen toeval meer??? Het later vertrekken, de vuilkar... juiste timing.
De dag nadien had ik WEER zoiets (eergisteren). Ik droomde over iemand die ik ken van ziens op school, de eerste die ik tegenkwam toen ik wou oversteken (anders moet ik nooit oversteken) was toch wel die persoon zeker? Is dit gewoon een kwestie van een sterk voorgevoel hebben of heeft iemand hier een verklaring voor? Anderen die dit meemaken?
Ook had ik even terug volgens mij contact met mijn overleden grootmoeder. Ze sprak in de droom, iets kort en ik kreeg echt het gevoel dat ze mij iets wou zeggen, alsof ze wou dat ik het tegen mijn grootvader zei die nog steeds erg veel verdriet heeft.
Groetjes
Ja , wat jij nu zegt heb ik heel veel . Jij hebt het nog bij mensen die je ooit al hebt gezien . Ik heb het met mensen die ik nog nooit heb gesproken , laat staan gezien . Ik heb hier ook geen verklaring voor , sorry , misschien iemand anders wel .
Droominfo, © 2024