Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

twee terug kerende dromen

12 jaar geleden

Hallo

Al sinds mijn kindertijd heb ik twee terug kerende dromen die elkaar meestal opvolgen dus nacht 1 de een en nacht 2 de ander.
Dan blijft het even weg en komt t terug .ik vraag mij al die tijd al af wat t betekend en of het met elkaar te maken kan hebben.

1 : in mijn eerste droom verlies ik al mijn tanden ik spuug ze uit op mijn handen en proef het bloed wat ik ook doe er valt steeds meer uit.ik wordt altijd misselijk wakker en ben dan blij als ik mijn tanden voel moet dan echt bij komen.had ergens gelezen dat er dan iemand overlijd maar heb dit al zoveel jaar dat ik niet denk dat dat t is.

2 : ik zit alleen in de auto achter het stuur .ik rijd op de snelweg.veel te hard.dan drukt iets wat ik niet kan zien mij achteruit in de stoel .ik kan niet meer bij het stuur en vecht daarvoor maar dat iets blijft me terug duwen.echter remmen gaat niet hij gaat steeds harder.vervolgens rijd de auto of tegen een geluidswal of vliegt ergens naar beneden.dan wordt ik wakker.

Wat kan ik hiervan leren? Of is dit geen boodschap?

Groet wendy

12 jaar geleden

Hoi wendy

1

Als in je droom je tanden uitvallen dan zal je te maken krijgen met zorgen die jou trots en zakelijke bezigheden ernstig zullen verstoren.

Het bloed is het symbool van levenskracht en de zetel van de ziel. Het betreft hier wel de lichamelijke ziel en niet de geestelijke.

Dromen dat je zelf misselijk bent is een teken dat je bijzonder voorzichtig moet zijn.

2

Het vervoer staat symbool voor de manier waarop jij je levenspad bewandelen. De auto staat symbool voor je eigen ik dat je onder controle moeten houden wil je geen brokken maken. Raak je in de droom de macht over het stuur kwijt, dan raak je in het waakbestaan de controle over je eigen leven kwijt.

Ik denk dat je steeds weer opnieuw gewaarschuwd wordt en dat je op de een of andere manier je levens stijl moet proberen te veranderen, misschien wil je iets meer over je zelf vertellen ?

Kijk maar .

Groeten H@ns.

12 jaar geleden

Hoi hans

Als het goed is heb je nu prive bericht.ben nieuw op de site en geloof dat het wel goed is gegaan.op mobiel is dat soms moeilijk te achterhalen.

Laat je me weten of het gelukt is?

Groet wendy

12 jaar geleden

Hoi Wendi.

Ik heb je prive bericht nog niet gezien, probeer het nog eens.

Groeten H@ns.

12 jaar geleden

Geprobeerd het nogmaals te doen hoop dat t ok is anders snap ik het niet denk ik

12 jaar geleden

Hoi Wendy

nog niets onvangen.

Groeten H@ns.

12 jaar geleden

Hoi Wendy

Ik heb nog steeds geen prive berichtje van je gehad.

Je mag ook mijn a-mail adres gebruiken dat is hans.jongsma@quicknet.nl, misschien lukt dat beter.

Groeten H@ns.

Logo Droominfo

Droominfo is een droomwoordenboek waar je zelf de betekenis van je droom kan vinden. Je kunt ook over je droom praten op ons forum. Zo krijg je een beter inzicht in je persoonlijke relaties, kan je de dag makkelijker verwerken en krijg je een ongecensureerde blik op je werkelijke gevoelens.

Droominfo, © 2024