Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

dromen dat ik een hert was dat achtervolgt werd door wolven!

carmen
17 jaar geleden

Hey,

Ik droomde overlaatst dat ik een hert was. Op het begin wist ik niet wat er gebeurde, maar er hing een soort van angst om me heen.
Plotseling stonden er heel veel wolven om me heen.
Ik rende en rende, todat ik op een open plek kwam waar er nog andere herten waren.
Ik dacht dat ik veilig was, maar plotseling waren de wolven erweer!
Ik begon weer te rennen, maar plotseling kreeg ik vleugels en begon ik te vliegen!
Ik vloog weg en toen was de droom gedaan.

Weet iemand wat dit betekend?
Als je droomt dat je een hert bent of dat je achtervolgt word door wolven of dat een hert plotseling vleugels krijgt?

Bedankt

Carmen

emily
13 jaar geleden

ik zat op de camping met mijn carvan en de tent mijn nichjes en neefjes gingen naar de kabelbaan en ik ging mee het werd in een donker ik denk wat is er aan de hand maar die anderen bleven gewoon door spelen en ik denk nou er is niks en ik ging met me nichje op de kabelbaan het was een helelange kabel baan en de kabelbaan ging ook door de bosjes op het stuk dat wij door de bosjes waren gegaan stopte wij hoewel wij nog geen eens op de helf t waren van de kabeelbaan maar ik keek voor me en voor me neus zag ik een hele grote wolf staan nog groter dan normaal het leek wel de baas van alle wolven ik wilde mi jn nichje aankijken maar mijn nichje zat er niet meer de wolf had haar te pakken!! ik was bang ik zag hoe de wolf op haar been kauwde ik moest zo snel mogelijk iets verzinnen de tranen sprongen uit me ogen ik was bang ik besloten om te gillen de wolf ging daardoor een stukje afstand houden maar nam me nichje mee toen besloot ik om met zware takken en stenen te gooien en dat was een goeie keuze want hij liet mijn nichje los en rende weg ik d8 yes hij is weg ik rende naar me nichje en keek haar aan ze hield zich zo sti l dat het net alsof leek of ze dood was maar toen vroeg ze zachtjes is de wolf weg, ik zei ja ze gaf me een dikke knuffel toen stond ik weer oog in oog met de wolf hij was terug gekomenmaar nu wilde hij mijn nichje niet maar mij hebben ik begon te blazen net als een kat en te gillen en te drijgen dat ik weer met takken en stenen ging gooien in een keer prate de wolf tegen mij en zei ik pak je wel en ik zal voor straf omdat je me zo kwaad heb gemaakt samen met mijn vrienden je hele famillie pakken en dood maken en de wolf ging weer weg mijn nichje en ik gingen zo snel mogelijk naar het begin van de kabel baan waar al mijn nichjes en neefjes nog zaten ik vertelde het verhaal wij rende zo snel mogelijk terug naar de plek waar mijn opa en oma vader en moeder tantes en ooms ook zaten en vertelde het verhaal mijn nichje die gegrepen was kreeg in 1 keer heel erg pijn heel haar been zat onder de bloed!!
de volgende dag in de ochtend ging ik allleen in het bos de hond uit laten ik was niet meer zo bang voor die wolven d8 ik ik heb tenslotten de hoogste wolf verslagen alleen hij zou mij nog wel eens pakken toen ik dit zat te denken voelde ik niks meer aan de honde riem ik keek en de wolf stond daar met mijn hond in zijn bek ik zei nee je gaat mijn famillie mijn hond en al mijn dierbare dingen waar mijn hard van breekt niet dode pak dan liever alleen mij alleen !! de wolf liet mijn hond losmijn hond rende naar de carvan en begon te blaven tegen mijn oom mijn oom die volgde mijn hond gelijk ik liep ondertussen naar de wolf om me eigen te laten dode voor mijn famillie maar net toen ik nog 1 meter afstand hield van de wolf kwam mijn oom en riep STOP!! de wolf schrok en d8 ik ga weg en zei weer tegen mij ik pak je wel morgen in de avond in je bed!! toen werd ik wakker en was er dus geen goed einde

Logo Droominfo

Droominfo is een droomwoordenboek waar je zelf de betekenis van je droom kan vinden. Je kunt ook over je droom praten op ons forum. Zo krijg je een beter inzicht in je persoonlijke relaties, kan je de dag makkelijker verwerken en krijg je een ongecensureerde blik op je werkelijke gevoelens.

Droominfo, © 2024