7 jaar geleden heb ik 1,5 jaar een relatie gehad,we voelden ontzettend veel voor elkaar,en toch ben ik zo stom geweest om het uit te maken..ik wou meer van het leven gaan zien,en aangezien ik nu 25 ben,was ik toen mischien ook wel te jong.
Maar goed,nou ben ik hem zowieso nooit vergeten,kreeg toen na hem een andere vriend,en ben toen zelfs nog vreemd gegaan met me ex,omdat we gewoon nog zoveel voor elkaar voelden en betekenen.
Het heeft erg lang geduurd voordat hij na mij weer iemand tegen kwam,waarmee ie weer een klik kreeg,die heeft ie nu en woont ie mee samen.
Of ie gelukkig is..weet ik alleen niet.
Voor 2 maanden terug heb ik me eerste droom over hem gehad..lang verhaal,kort samen gevat, ik vloog door een bos,waar hij vroeger dichtbij woonde,en vloog naar hem toe,wat op zich al wel erg apart was. vervolgens kwam ik bij zijn vroegere ouderlijke huis,en daar ving ie me via het dakraam op,en was het meteen weer volop liefde wat ik voelde. Alleen eindigde de droom nogal apart..we waren een soort van spel aan het doen,en dan moest hij hardop tegen mij zeggen..i love you... en op dat moment stond ie op,liep ie de tuin in,en stopte mijn droom.
Ik werd helemaal overstuur en huilend wakker,en vanaf dat moment krijg ik me ex niet meer uit me hoofd.
Vervolgens heb ik vannacht weer over hem gedroomd,alleen was het nu allemaal geweldig! We waren weer samen,en gelukkiger en verliefder als ooit!
Ik ben nou 2 jaar vrijgezel,dus ik hoef me geen zorgen te maken over mijn eventuele huidige relatie,maar me ex woont samen met z'n nieuwe vriendin,en zei heeft ook een kind van 10,wat niet van me ex is.
Ik vraag me gewoon heel erg af of me ex echt gelukkig is,zo ja,prima dan moet ik mezelf gewoon daarbij neerleggen en de gedachte laten varen dat het mischien ooit weer wat kan worden tussen ons.
Maar zo niet.. ik verlang zo ontzettend erg naar zijn liefde en warmte en alles wat ie me allemaal nog meer kan geven...
Maar na die eerste droom dacht ik gewoon..nou dit is het punt mischien waarop ik hem echt moet gaan vergeten.
Maar nu ik die andere droom heb gehad..weet ik het niet meer. Tuurlijk wil ik niet stoken in een goede relatie,maar is die wel zo goed?!
Dus mijn vraag...wat betekenen die dromen..moet ik hem met rust laten..of juist niet! help!
gr. annoan!