Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

huis met ongelijke vloer die doorzakt

BvB
12 jaar geleden

Ik droom al een maand of drie achter elkaar elke keer dat ik in een huis ben.
Alle spullen ben ik dan in aan het pakken omdat ik ga verhuizen, en de vloer is elke keer heel erg ongelijk en heeft stukken waar ik bijna doorheen zak, die inzakken zeg maar. Ook heeft het huis een helemaal schuin en ongelijk balkon waar ik bijna niet op durf te staan.
Ik zou erg graag willen weten wat dit betekent.

12 jaar geleden

Oke ,

je vorige droom is dus negatief, de grond waarop jij staat daar lijk je doorheen te zakken, dat beteken dat je letterlijk een fundament in jouw leven mist.
Je zegt dat je niet op het balkon durft te staan , naar mijn gevoel durf je met je probleem nog niet naar buiten te gaan, je durft / of hebt grote moeite er met iemand over te praten. Het verhuizen geeft aan dat je weg wilt uit deze situatie, alleen is het niet taak om de zaken aan te pakken ipv te vluchten?

Groeten Jan

BvB
12 jaar geleden

Super bedankt voor deze uitleg, ik kan hier heel veel mee!!!! Helemaal raak!

Logo Droominfo

Droominfo is een droomwoordenboek waar je zelf de betekenis van je droom kan vinden. Je kunt ook over je droom praten op ons forum. Zo krijg je een beter inzicht in je persoonlijke relaties, kan je de dag makkelijker verwerken en krijg je een ongecensureerde blik op je werkelijke gevoelens.

Droominfo, © 2024