ik heb tot nu al 2 dromen gehad waarin ik 112 moest bellen omdat er een noodgeval was, maar dat dit gewoon niet ging. de eerste keer moest ik haastig 112 bellen, maar ik kreeg gewoon geen verbinding.
de laatste keer was ik ergens aan strand volgens mij op een boulevard achtig iets. dit lag lager dan het normale boulevard, maar was ook geen strand. het was donker en er stonden allerlei mensen om iemand op de grond heen. volgens mij was deze persoon aan het bevallen. ook was er iets van bloed en pijn, maar volgens mij een bevalling (niet zeker). ik moest in ieder geval voor die persoon 112 bellen. ik kreeg verbinding met de meldkamer maar ik wist niet waar ik was, dus niet waar de ambulance moest zijn. ik herinner me vaag dat ik aan iemadn vroeg waar de ambulance moest zijn, maar die zei niets/niets duidelijk. ik herinner me ook dat ik vaag heb uitgelegd volgens mij 'bij de trapjes af bij de boulevard' maar hier kon de meldkamer niks mee en bleef maar vragen waar ik was. echter ik wist dit niet.
meer weet ik er niet meer van
de mensen waren voor mij onbekenden en ook was er volgens mij wel geluid en stemmen maar heel vaag en ik verstond er niks van
wat betekent dit?