A= is het meisje waar ik over droomde.
K= is het zusje van haar.
jij kwam langs met je familie , ik vroeg aan je van zullen we naar buiten? Kijken in de soos(club) jij zegt van ja is goed wij daar heen even gezeten werd je gebeld door je vader : hoi A zou je terug willen komen? We gaan zo eten , jij tegen mij van ik moet eten , ik ja is goed, wij liepen de soos uit en gingen terug naar huis,, wij kwamen thuis en lk ging naar boven en ging na een Half uur weer naar beneden . Ik vroeg zo van waar is A ' ja ze is even naar het zwembad die hier in de buurt zit, ik zo van oke , vroeg K nog aan me of ik ook kruiden luste, ( t was rond etenstijd ) ik zei van jawel er moet zelfs kruiden op het vlees zitten anders mog t weggooid worden, liep ik naar buiten naar het terras zei wat en liep naar binnen en ging de voor deur uit ik liep een stukje door zo,n industrieel gebouw heen , ik vroeg aan iemand van waar is de uitgang achter het rokers hok oke , en waar zit die daar oke ik liep verder kwam ik een groep jongeren tegen ik vroeg van hoe Kom ik bij die zwembad een zo, n ventje(keek beetje duivelachtig) zegt hier naar links kom je bij een gebouw ga daar naar binnen en loop als maar rechtdoor , ik dat gebouw binnen vroeg aan zo'n kerel van kom ik hier bij het zwembad ? Zo geheimzinnig zei hij ja, ik vertrouwde het niet helemaal dus ik liep verder en ging door de deur, ik liet voor de zekerheid de deur open voor t geval dat,ik zag in een keer 3 mensen staan ik wist dat het fout was , ik liep terug door de deur werd ik aangevallen door iemand die een rood pak aan had , later kwam iemand met een wit pak die viel de rode aan toen schrok ik wakker
ps= in mijn droom had ik van hele zware benen het deed gewoon pijn.
maar mijn vraag wat zou het kunnen zijn?