Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

wat houd het in?

Slider
12 jaar geleden

A= is het meisje waar ik over droomde.
K= is het zusje van haar.

jij kwam langs met je familie , ik vroeg aan je van zullen we naar buiten? Kijken in de soos(club) jij zegt van ja is goed wij daar heen even gezeten werd je gebeld door je vader : hoi A zou je terug willen komen? We gaan zo eten , jij tegen mij van ik moet eten , ik ja is goed, wij liepen de soos uit en gingen terug naar huis,, wij kwamen thuis en lk ging naar boven en ging na een Half uur weer naar beneden . Ik vroeg zo van waar is A ' ja ze is even naar het zwembad die hier in de buurt zit, ik zo van oke , vroeg K nog aan me of ik ook kruiden luste, ( t was rond etenstijd ) ik zei van jawel er moet zelfs kruiden op het vlees zitten anders mog t weggooid worden, liep ik naar buiten naar het terras zei wat en liep naar binnen en ging de voor deur uit ik liep een stukje door zo,n industrieel gebouw heen , ik vroeg aan iemand van waar is de uitgang achter het rokers hok oke , en waar zit die daar oke ik liep verder kwam ik een groep jongeren tegen ik vroeg van hoe Kom ik bij die zwembad een zo, n ventje(keek beetje duivelachtig) zegt hier naar links kom je bij een gebouw ga daar naar binnen en loop als maar rechtdoor , ik dat gebouw binnen vroeg aan zo'n kerel van kom ik hier bij het zwembad ? Zo geheimzinnig zei hij ja, ik vertrouwde het niet helemaal dus ik liep verder en ging door de deur, ik liet voor de zekerheid de deur open voor t geval dat,ik zag in een keer 3 mensen staan ik wist dat het fout was , ik liep terug door de deur werd ik aangevallen door iemand die een rood pak aan had , later kwam iemand met een wit pak die viel de rode aan toen schrok ik wakker

ps= in mijn droom had ik van hele zware benen het deed gewoon pijn.

maar mijn vraag wat zou het kunnen zijn?

slider
12 jaar geleden

Iemand?

Logo Droominfo

Droominfo is een droomwoordenboek waar je zelf de betekenis van je droom kan vinden. Je kunt ook over je droom praten op ons forum. Zo krijg je een beter inzicht in je persoonlijke relaties, kan je de dag makkelijker verwerken en krijg je een ongecensureerde blik op je werkelijke gevoelens.

Droominfo, © 2024