Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

Vreemde baby

Elaine
12 jaar geleden

Sinds jaren droom ik met een zekere regelmaat van babies. Het is bijna altijd een vreemde baby, die is achtergelaten of de zorgen aan mij is toevertrouwd. In alle dromen zorg ik zo goed mogelijk voor de baby en is de liefde onvoorwaardelijk. Echter, omdat ik zomaar een vreemde baby in de armen krijg gedrukt, ben ik soms nogal onhandig en raak bijna in paniek als er bijna een ongeluk gebeurd. De locaties zijn ook divers: ziekenhuis, treinstation, thuis. Soms geef ik zelfs borstvoeding.
Dromen over babies heeft een betekenis, maar dromen over vreemde babies?
Wie kan mij helpen met deze dromen?
Ik ben moeder van 3 kinderen en heb altijd meer kinderen willen hebben. Tot mijn 21-ste ben ik een pleegkind geweest bij diverse families. Bij één familie ben ik misbruikt. Wellicht dat dit enige houvast geeft.

12 jaar geleden

Tjeetje dat moet een heftige jeugd voor je zijn geweest Elaine,

Het feit dat jij steeds over verschillende , voor jou onbekende, babies droomt is naar mijn gevoel een uiting van nergens echt geaard zijn.
Jouw baby droom betekend dat jouw gevoel zich uit in het feit dat je telkens weer overnieuw moet beginnen , en daar zitten nogal wat verschillende kanten aan en daarbij verwijs ik naar verschillende emoties
Ik hoef het niet te vragen maar, herken je nu nog steeds dat je in het hier en nu het anders , overnieuw , wilt aanpakken? Daarbij bedoel ik niet je verleden. Wat ik bedoel, zit het oude patroon van vroeger nog steeds in je leven nu, het gevoel van weer ergens anders heen moeten , hopen op een betere situtie.

Groeten Jan

1 keer bewerkt. De laatste keer was 12 jaar geleden door jan123.

Logo Droominfo

Droominfo is een droomwoordenboek waar je zelf de betekenis van je droom kan vinden. Je kunt ook over je droom praten op ons forum. Zo krijg je een beter inzicht in je persoonlijke relaties, kan je de dag makkelijker verwerken en krijg je een ongecensureerde blik op je werkelijke gevoelens.

Droominfo, © 2024