Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

geduwd worden van een trap

Sa Da Tay
12 jaar geleden

Ik droomde dat ik op een trap stond, ik liep niet, ik stond er alsof ik een foto ofzo wilde maken, gewoon stil dus. Plots hoorde ik een zware stem zonder iets te zien nog te verstaan. Ik kon niet bewegen. Ik werd op een gegeven moment twee keer geduwd, maar hield me stevig vast. Ik begon te bidden en werd wakker maar kon me niet begwegen(ik weet niet als ik al echt wakker was). Ik bidde door en kwam los. Toen ik echt wakker was,lag ik niet meer maar zat ik op mijn bed. T moment ik mijn ogen sloot zag ik mezelf weer op de trap, tot ik in slaap viel.

12 jaar geleden

Oke , wat ik door krijg is als volgt

Klaarblijkelijk sta je op de trap ,symbolisch staat die voor dat je op geestelijk gebied graag wilt groeien. Maar dan is er die zware autoriteit die jouw daarin bellemert . Kan het zijn dat jij gelovig bent en door bepaalde invloeden van dat geloof zoals de mensen , je ouders of zegsman van de kerk daar eigenlijk niet van groeit maar tegengehouden word? Is er in jouw een conflict met je geloofsovertuiging?

Groeten Jan

Sa Da Tay
12 jaar geleden

Ik zit werkelijk in een conflict situatie te kiezen voor een bepaalde religie, maar ben er inderdaad niet overtuigd voor te kiezen om de manier hoe mensen in dat geloof zich uitbeelden. Daarnaast is er een ander geloof , maar daarvoor kan ik niet kiezen gezien me vriend enz. Maar ik wordt steeds weer gevraagd bij beiden partijen. Dit heeft me even verbaasd omdat ik al maanden terug heb losgelaten aan het idee. Heb het maar laten liggen. Wat ook speelt nu is een barierie bij me gezinssutatie, de keus is zwaar, en bij een bepaalde jongereorganisatie waar binnen kort gestemd wordt, om me als kadidaat te stellen. Kan het ook daarmee te maken hebben?

Logo Droominfo

Droominfo is een droomwoordenboek waar je zelf de betekenis van je droom kan vinden. Je kunt ook over je droom praten op ons forum. Zo krijg je een beter inzicht in je persoonlijke relaties, kan je de dag makkelijker verwerken en krijg je een ongecensureerde blik op je werkelijke gevoelens.

Droominfo, © 2024