Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

Zeer rare droom

Dodo
12 jaar geleden

Hallo!

Ik had afgelopen nacht de meest rare droom in tijden en daar hoop ik graag wat uitleg over te krijgen.
De droom verliep als volgt:

Ik stond in mijn straat, die veel langer dan normaal leek, lekker te praten en te lachen met een goede vriendin die links van mij stond.
Er stond ook een jongen rechts van mij, waarvan ik niet kan bedenken wie het is, maar hij heette Max.
We stonden tussen twee muurtjes in die zo hoog waren dat je er precies gebukt achter kon zitten.
Ineens kwam mijn leraar Engels recht op mij aflopen, ik riep naar hem:
"Hoest met Beppie dan?!" (Beppie is de bijnaam van mijn Economie docent)
Hij antwoordde:
"(Voor- en achternaam van Economie docent) zit nu in het KLM vliegtuig!"
Ik kijk naar boven en zie een vliegtuig, maar niet een normaal vliegtuig. Het leek op een raket zonder vleugels met een punt en een achterkant al een geribbelde tandpasta dop.
Vervolgens zag ik het vliegtuig alle kanten opvliegen en zich uiteindelijk in de rij huizen achter mijn Engels docent boren.
We staan met zijn vieren geschokt te kijken en die vriendin van mij zegt:
"O mijn God, o mijn God..."
Vervolgens ontstaat er een enorme explosie en de wolk komt onze kant op.
We gaan gebukt achter de muurtjes zitten en ik was bang, had het heel heet en alles werd langzaam zwart voor mijn ogen terwijl ik dacht dat ik doodging.

Toen werd ik zeer verward wakker.
Ik hoop dat iemand mij kan helpen, want ik vond het zo een bizarre en bijzondere droom dat ik graag wil weten wat het betekende.

Groeten,

Dodo.

12 jaar geleden

OKe,

Dit gaat over een conflict in jouw, je hebt al een muur om je zelf , of in jezelf gebouwd . De raket die neerstort zijn jouw emoties die ergens voor als een raket neerstorten , jij wil dit niet zien het geeft jouw angst , wat als ik de controle kwijt raak. Daarom word alles zwart in jouw droom en je verstopt je achter je mentale muurtje.

Dus de vraag is door welke emotie/situtie kost jouw de nodige energie zodat je jezelf voorafsluit.

Groet jan

Logo Droominfo

Droominfo is een droomwoordenboek waar je zelf de betekenis van je droom kan vinden. Je kunt ook over je droom praten op ons forum. Zo krijg je een beter inzicht in je persoonlijke relaties, kan je de dag makkelijker verwerken en krijg je een ongecensureerde blik op je werkelijke gevoelens.

Droominfo, © 2024