Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

kijken waar ik loop

12 jaar geleden

Ik droom steeds dat ik moet kijken waar ik loop , ik probeer steeds mijn ogen open te trekken terwijl ik weet dat ik slaap, dat is zo vermoeiend !

Lieve groeten,

Joete

12 jaar geleden

Hoi Joete.

Dromen dat je met gemak loopt, vertegenwoordigt de manier hoe je door het leven gaat en op weg bent richting naar je doelen. De bestemming waar je heen loopt is van belang.

Als je over je eigen ogen droomt, symboliseert dit verlichting, kennis en intellectueel bewustzijn.

Het moeten opletten waar je loopt heeft waarschijnlijk met je toekomst te maken, wat nog wat moelijk kan zijn.

Geld ook voor je ogen denk ik, vermoeidheid gebrek aan energie. Misschien wil je meer doen dan goed voor is.

Kijk maar of je er iets mee kan.

Gr Hans.

Logo Droominfo

Droominfo is een droomwoordenboek waar je zelf de betekenis van je droom kan vinden. Je kunt ook over je droom praten op ons forum. Zo krijg je een beter inzicht in je persoonlijke relaties, kan je de dag makkelijker verwerken en krijg je een ongecensureerde blik op je werkelijke gevoelens.

Droominfo, © 2024